تکذیب ارتباط عامل ترور سفیر روسیه با فتح الله گولن\
  • خواهر عامل ترور

تکذیب ارتباط عامل ترور سفیر روسیه با فتح الله گولن

  • کد خبر: 21668
  • چاپ
  • انتشار: 07 دی 1395 - 09:35

درحالی که طی روز های گذشته پس از ترور سفیر روسیه در آنکارا، احتمال ارتباط عامل ترور با «فتح الله گولن» مطرح می شد. خواهر عامل ترور این موضوع را تکذیب کرد

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، «سحر آلتین تاش» خواهر قاتل سفیر روسیه در ترکیه در گفتگو با روزنامه «حریت» چاپ آنکارا گفت: حال مادرم بسیار بد است. آرزو می کردیم مرگ برادرم در یکی از انفجارهایی باشد که اخیرا ترکیه را هدف قرار داده است. در آن صورت احساس افتخار می کردیم.

خواهر قاتل سفیر روسیه که به خبرنگار حریت اجازه گرفتن عکس از چهره اش را نداده است، همچنین افزود: در ویدئوی منتشرشده از صحنه ترور سفیر روسیه، برادرم حرکات عجیبی انجام می دهد و این حرکات عجیب برایم جلب توجه کرد. به نظر می رسد وی قبل از شلیک به طرف سفیر روسیه، منتظر دستور کسی برای انجام این کار است.

 

سحر آلتین تاش با رد ادعای دولت ترکیه، هر گونه ارتباط برادرش با گروه «فتح الله گولن» را تکذیب کرد و گفت: وی از سال دوم تحصیل در دانشکده پلیس شروع به نماز خواندن کرد و قبل از آن نماز نمی خواند و خانواده ما به هیچ وجه افراطی نیستند، بلکه بسیار آزاداندیش هستیم.

خواهر قاتل سفیر روسیه در آنکارا همچنین افزود که برادرش در آخرین دیدار خود با خانواده در ماه اکتبر گذشته از آنها خواسته بود برای یافتن همسری مناسب به وی کمک کنند.

برخی رسانه ها، پیشتر تصویری منسوب به «سحر»، خواهر «مرت آلتین تاش» قاتل سفیر روسیه را هنگام حضور وی در کمپین انتخاباتی اردوغان منتشر کرده بودند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار