مظلومی؛ تکریم و تجلیل از ایثارگران امری واجب است\

مظلومی؛ تکریم و تجلیل از ایثارگران امری واجب است

  • کد خبر: 216682
  • چاپ
  • انتشار: 29 ارديبهشت 1398 - 08:40

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران گفت: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان امری واجب و ضروری است.


به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روز شنبه 28 اردیبهشت ماه در شهرستان بهشهر از خانواده های معزز شهید محمد علی ( عیسی) نجفی و سید حسین بنی کاظمی دیدار و از آنان دلجویی و تجلیل به عمل آورد.
مظلومی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهید معظم نجفی و مادر شهید گرانقدر بنی کاظمی، با این عزیزان ابراز همدردی کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از این دیدارها با بیان اینکه والدین معظم شهدا، الگوی شجاعت و استقامت هستند گفت: پدران و مادران مکرم و محترم شهدا، از چهره های ماندگار و درخشان تاریخ کشور ما محسوب می شوند.
وی با اشاره به اینکه صبر و بردباری خانواده های معزز شهدا ستودنی است اظهار داشت: والدین گرانقدر شهدا، افرادی مقاوم، بی ادعا و کم توقع هستند و در اخلاق، رفتار و کرامت انسانی،الگوی واقعی جامعه ما به شمار می روند.
مظلومی با بیان اینکه خانواده های شهدا نور چشمان نظام هستند اظهار داشت: امروز استقلال و آزادی کشور ما مرهون فداکاری و از خود گذشتگی فرزندان دلیر و شجاع میهن اسلامی ایران است.
مدیر کل بنیاد مازندران تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را امری واجب دانست و گفت: امروز همه ما باید در جهت تحقق و پر رنگ کردن ارزش های ایثار و شهادت در جامعه تلاش نموده و تجلیل از ایثارگران را بعنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار