تعامل سازنده روابط عمومی بنیاد شهید مازندران با رسانه ها\

تعامل سازنده روابط عمومی بنیاد شهید مازندران با رسانه ها

  • کد خبر: 216683
  • چاپ
  • انتشار: 29 ارديبهشت 1398 - 08:51

استنادنیوز؛ امروزه روابط عمومي  و رسانه  به عنوان 2 حوزه مهم در نظام ارتباطي كشورها از جايگاه ويژه اي برخوردارند و پويايي هر يك به هم افزايي و همكاري هاي مشترك با يكديگر بستگي دارد.


 روابط عمومي تركيب علم و هنر و از مهمترين اركان موفقيت هر سازمان است و رسانه ابزاري براي انتقال پيام و بستري مناسب براي برقراري ارتباط محسوب مي شود.
  ارتباط متقابل و مستمر روابط عمومي و رسانه، علاوه بر ارتقاي عملكرد هر يك از اين حوزه ها، پيوند مردم، مسئولان و بهبود مسير تحقق جريان آزاد اطلاعات را به دنبال دارد.
   اهميت روابط عمومي و ارتباطات سبب نامگذاري 27 ارديبهشت ماه خورشيدي برابر 17 ماه مه ميلادي به عنوان «روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي» شده است.

یکی از سازمانهای که در مازندران توانست ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران است که در چند سال اخیر با داشتن نیروی های توانمند در  روابط عمومی و مدیریتی پویا و هوشمند توانست پیوند مردم، مسئولان و بهبود مسير تحقق جريان آزاد اطلاعات را دنبال کند.

امیدواریم برخی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با الگو برداری از عملکرد مثبت روابط عمومی بنیاد شهید در تعامل سازنده با رسانه ها بتواند در خدمت رسانی و اطلاع رسانی شفاف به مردم موفق باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار