مظلومی؛پاسخگویی و تکریم از ایثارگر وظیفه بنیاد است\

مظلومی؛پاسخگویی و تکریم از ایثارگر وظیفه بنیاد است

  • کد خبر: 216717
  • چاپ
  • انتشار: 31 ارديبهشت 1398 - 07:38

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین گفت: پاسخگویی و تکریم از ایثارگر مهمترین وظیفه بنیاد محسوب می گردد .



به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین بنیاد که با موضوع بررسی میز خدمت عصر روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار گردید ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای به خون خفته حماسه سوم خرداد طی سخنانی گفت: میز خدمت، مناسب ترین شیوه پاسخگویی به نیازها و درخواست جامعه ایثارگری در بعد خدماتی محسوب می گردد.
وی افزود: میز خدمت در بنیاد بعنوان پیشانی سازمان، وظیفه اش رسیدگی سریع به مشکلات ایثارگران، ارتقاء رضایتمندی، پاسخ به مسائل واحدهای مرتبط می باشد.
 مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: تکریم ایثارگر، صیانت اجتماعی، حفظ حقوق شهروندی، آسان سازی خدمات، خوش خلقی و ثبت درخواست ها از موضوعاتی است که باید در میز خدمت مورد توجه همکاران بنیاد قرار گیرد.
مظلومی با اشاره به اینکه سیاست هایی که در زمینه تمرکز زدایی خدمات به جامعه هدف اتخاذ گردید شاهد کاهش مراجعات این عزیزان به ستاد استان هستیم به طوری که جامعه ایثارگری، بدون اینکه مسافت طولانی را طی کند بصورت مستقیم از بنیاد تحت پوشش خود خدمات دریافت می کند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: آنچه در رابطه با خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مهم است عملیاتی کردن برنامه ها و کیفی سازی خدمات به خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان است .
مظلومی در این جلسه بر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه ایثارگری در زمینه ارائه خدمات در قالب بروشور، بکارگیری نیروهای خبره و مشرف به بخش نامه های بنیاد، برگزاری آموزش، باور پذیری، ثبت خدمات، نصب منشور اخلاقی در کلیه بنیادهای تابعه و تهیه شرح وظائف برای نیروهای میز خدمت تأکید کرد.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: نگاه ما این است که ایثارگر از نوع خدماتی که دریافت می کند احساس آرامش کند و دغدغه ای نداشته باشد.   
در این جلسه اعضای شورای معاونین، پیشنهادات و دیدگاههای خود را در خصوص ارتقاء جایگاه میز خدمت در بنیاد بیان کردند. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار