ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار مورد توجه ویژه استاندار مازندران\
  • نشست تخصصی اشتغال مازندران؛

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار مورد توجه ویژه استاندار مازندران

  • کد خبر: 216765
  • چاپ
  • انتشار: 02 خرداد 1398 - 15:41

حسین زادگان در نشست تخصصی اشتغال استان مازندران بر لزوم توجه ویژه به به اشتغال پایدار بخش های کم برخوردار استان تاکید کرد

به گزارش استناد نیوز، استاندار مازندران در این نشست با بیان این که نهادهای اشتغال زا برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از این پس مکلف هستند بخش بیشتری از اعتبارات اشتغال را به صورت متمرکز و هدفمند در مناطق کم برخوردار و برای افراد نیازمند هزینه کند گفت: با اجرای این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار از انحراف های مالی نیز جلوگیری می شود.

حسین زادگان با تاکید براین که اشتغالزایی برای مددجویان از شکل سنتی و ناپایدار آن باید خارج شود تعامل بیشتر مددجویان با شرکتهای دانش بنیان و پارک های علم و فناوری را ضامن اشتغال پایدار و ارزش آفرین برای آنان دانست.

آرام مدیرکل بهزیستی مازندران نیز در این نشست با اشاره به این که اداره کل بهزیستی مازندران پارسال 2493 مورد شغل ایجاد کرد از آمادگی این نهاد برای حمایت از کارفرمایانی که مددجویان این اداره کل را زیر پوشش خود قرار می دهند خبر داد.

نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران  هم انحراف در تسهیلات اشتغالزایی سالهای 95 و 96 این نهاد  را به دلیل ثبات اقتصادی فقط 2درصد دانست و افزود: سال های 95و96 با پرداخت تسهیلات 11هزار مددجو توانمندسازی و از پوشش این نهاد خارج شدند.

خیریان پور معاون امور اقتصادی استاندار مازندران هم در این نشست با تاکید بر نظارت بیشتر بر پرداخت تسهیلات به منظور جلوگیری از انحراف های مالی در طرح های اشتغال آفرین، میزان تسهیلات بسته رونق تولید مازندران از ابتدای سال تاکنون را 2هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار