آخرین جزئیات از قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران + فیلم و عکس \
  • قتل با اسلحه گرم؛

آخرین جزئیات از قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران + فیلم و عکس

  • کد خبر: 216818
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1398 - 16:44

ظهر امروز «میترا استاد» همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد با شلیک مستقیم گلوله به قلب جان خود را از دست داد.

به گزارش استناد نیوز، قاضی شهریاری در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این خانم به قتل رسیده و من و اکیپ تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضریم.

سرپرست دادسرای جنایی با بیان اینکه تیر به قلب مقتول اصابت کرده، است خاطرنشان کرد: اینکه چه فرد یا افرادی در این قتل دست داشتند، نیز در حال بررسی است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا آقای نجفی بازداشت شده‌اند، گفت: من چنین چیزی نشنیدم و آقای نجفی نیز در صحنه قتل نبودند.

همچنین آخرین خبرها از محل وقوع جنایت حاکی از آن است که تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه با نظارت قاضی شهریاری و رؤسای پلیس پایتخت در دستور کار قرار دارد و تا کنون فردی در این رابطه دستگیر نشده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: تحقیقات از محمدعلی نجفی همسر متوفی و دیگر اعضای خانواده‌اش در دستور کار قرار گرفته است.

* شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نجفی متواری است و از تهران خارج شده، اما تا کنون مقامی رسمی در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

همسر دوم نجفی شهردار

همسر نجفی به قتل رسید



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار