ایثارگران، پشتوانه ای محکم و مطمئن برای نظام و انقلاب هستند\

ایثارگران، پشتوانه ای محکم و مطمئن برای نظام و انقلاب هستند

  • کد خبر: 216831
  • چاپ
  • انتشار: 08 خرداد 1398 - 14:54

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با سه جانباز سرافراز در شهرستان قائمشهرگفت: ایثارگران پشتوانه ای محکم و مطمئن برای نظام و انقلاب محسوب می شوند.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه به اتفاق دکتر میرصادقی معاون بهداشت و درمان و رئیس بنیاد قائمشهردر در منازل سه ایثارگر این شهرستان حضور یافت و بصورت چهره به چهره با این عزیزان و خانواده آنان دیدار نموده و در نشستی صمیمی، با آنان به گفتگو پرداخت.
مظلومی در شهرستان قائمشهر از جانباز 70 درصد عسگری آهنگری، جانباز 50 درصد علی فارابی و جانباز پرویز اولادپور عیادت بعمل آورد.  
مدیر کل بنیاد مازندران در دیدار با این اسوه های پایمردی، دغدغه ها و مشکلات آنان را در زمینه روند درمان، بیمه درمانی و تجهیزات پزشکی بررسی و رسیدگی به درخواست این عزیزان را در بازه زمانی کوتاه، مورد تأکید قرار داد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدارها طی گفتگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری و پر حزن و اندوه مولی الموحدین حضرت علی(ع)، با بیان اینکه خون شهیدان، تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور است گفت: اگر امروز در عرصه بالندگی و رشد و شکوفایی کشور به دستاوردهای مهمی دست یافتیم به برکت خونهای پاک شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان عزیز است.
مظلومی با اشاره به اینکه ایثارگران پشتوانه ای محکم و مطمئن برای حفظ ارزش ها محسوب می شوند عنوان کرد: خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران، وارثان و حافظان واقعی نظام و کشور بوده و ما مدیون جانفشانی آنان هستیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: شهیدان والامقام این آلاله های سبکبال عاشق، با اهدای جان عزیز خویش، جلوه های زیبای روحیه مقاومت و پایداری را در کشور ما به تصویر درآوردند. وی تصریح کرد: امروز فرهنگ غنی ایثار و شهادت و روحیه جهادی ایثارگران عزیز در عرصه دوران دفاع مقدس، در جای جای صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می درخشد.
مظلومی با بیان اینکه قدردانی و تکریم از جامعه ایثارگری باید از روی دل، اخلاص و با عمل همراه باشد نه در گفتار، گفت: احترام و ارج نهادن به شجاعت، عزت و کرامت خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان و رفع مشکلات آنان، از اساسی ترین وظائف همه دستگاهها محسوب می شود.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: نگاه همدلانه، تقویت روحیه خدمتگزاری و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بعنوان یک اصل مهم، باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.
مظلومی در پایان این گفتگو، روز قدس را روز وحدت، همبستگی و یکپارچگی ملت ایران در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین دانست و از امت خداجو و شریف مازندران بویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان این استان خواست تا با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، یک بار دیگر با شهیدان، امام شهدا و ولایت تجدید پیمان کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار