کشورهای CIS ظرفیت خوبی برای مازندران است/دولت شرکت‌های دانش‌بنیان را جدی بگیرد\

کشورهای CIS ظرفیت خوبی برای مازندران است/دولت شرکت‌های دانش‌بنیان را جدی بگیرد

  • کد خبر: 216835
  • چاپ
  • انتشار: 08 خرداد 1398 - 15:24

استنادنیوز؛ قاسم احمدی لاشکی با اشاره به بحث جدی گرفتن شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: اگر قرار است تحریم‌ها را دور بزنیم باید بحث شرکت‌ها را جدی بگیریم، کشورهای CIS ظرفیت بسیار خوبی هستند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلش شورای اسلامی در ابتدای سخن خود با گلایه از اینکه امروز سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی در سال 59 بود انتظار داشتیم که دولت تبریکی بگوید اما نگفت، افزود: امضای تفاهم‌نامه با صندوق ضمانت صادرات اقدام مهمی است اما یک سؤال دارم که چرا به جای دلار، می‌توان از جایگزین یورو برای دلار استفاده کرد.

وی با اشاره به بحث جدی گرفتن شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: اگر قرار است تحریم‌ها را دور بزنیم باید بحث شرکت‌ها را جدی بگیریم، کشورهای CIS ظرفیت بسیار خوبی هستند، در مازندران هم سه بندر و سه فرودگاه داریم و این شرایط خاصی است که همه استان‌ها ندارند  با توجه به پیگیری‌ها دو منطقه ویژه و سه لکه منطقه آزاد در استان وجود دارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به افزایش قیمت زمین در غرب استان، یادآور شد: اراضی در غرب مازندران به صورت سرسام‌آور رو به فزونی رفته و از 300 هزار تومان به 2.5  میلیون تومان رسیده است که باید راهکاری اساسی برای آن اندیشید تا این تهدید تبدیل به فرصت شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار