هلند با شکست انگلیس رقیب پرتغال در فینال شد/ ناکامی مجدد سه شیرها در نیمه نهایی\

هلند با شکست انگلیس رقیب پرتغال در فینال شد/ ناکامی مجدد سه شیرها در نیمه نهایی

  • کد خبر: 216910
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1398 - 10:05

استنادنیوز؛ تیم ملی هلند با غلبه بر سه‌شیر به ایستگاه نهایی اولین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کرد.

دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۳:۱۵ پنجشنبه شب به وقت تهران میان انگلیس و هلند برگزار شد که این بازی را تیم ملی هلند با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان رساند تا حریف تیم ملی پرتغال در بازی فینال اولین دوره از این رقابت‌ها باشد.

در این بازی که در ورزشگاه آلفونسو انریکس شهر گیمارش پرتغال برگزار شد، این انگلیس بود که با گلزنی مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۲ پیش افتاد. در ادامه اما هلند مزد بازی بهتر و تلاش‌های بیشترش برای خلق موقعیت‌های گلزنی را گرفت و در دقیقه ۷۳ توسط ماتیس دلیخت، مدافع میانی آژاکس به گل تساوی رسید.

انگلیسی‌ها در دقیقه ۸۵ بار دیگر توسط جسی لینگارد به گل رسیدند اما این بار VAR آن را مردود اعلام کرد تا بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یابد و به وقت‌های اضافی کشیده شود، جایی که اشتباه کایل واکر، مدافع منچسترسیتی برای باز کردن دروازه خودی در دقیقه ۹۷ کار سه‌شیر را بسیار سخت کرد. در نهایت کینسی پرومس در دقیقه ۱۱۴ گل سوم هلند را به ثمر رساند تا برتری هلند تکمیل شود.

بدین ترتیب حسرت انگلیسی‌ها برای رسیدن به یک فینال معتبر ادامه دارد و سه شیرها بعد از قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۶ هنوز نتوانسته اند به هیچ فینال تورنمنت معتبری راه پیدا کنند. 

 

به این ترتیب هلند راهی فینال شد تا مقابل پرتغال قرار بگیرد و انگلیس هم خودش را برای مصاف با سوئیس در بازی رده‌بندی آماده خواهد کرد.

بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه دراگائوی شهر پورتوی پرتغال برگزار می‌شود. دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز در همان روز از ساعت ۱۷:۳۰ میان تیم‌های سوئیس و انگلیس در شهر گیمارش برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار