سال وعده سال فریب سال یه انتخاب خوب / سال ظهور بعضی ها سال انتخابات مجلس!\
  • یادداشت طنز استناد!

سال وعده سال فریب سال یه انتخاب خوب / سال ظهور بعضی ها سال انتخابات مجلس!

  • کد خبر: 216925
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1398 - 11:20

سال وروده به مجلس، سال رهایی از بن بست، سال راه افتادن کارخانه ها! سال ساختن ورزشگاه ها! سال رفع مشکلات ما تا اسفند سال 98

استناد نیوز - در روزهای گذشته شاهد تحرکات عجیبی در سطح شهر، استان و کشور هستیم! افرادی را می بینیم، تماس هایی دریافت می کنیم وعده هایی را می شنویم که هرچند خاطرات 4 سال پیش را برایمان زنده می کنند ولی بازهم شگفت زده می شویم!

تازه شروع ماجرا است، اجازه بدید در قامت «نوستراداموس» زمان در بیایم و شنیده ها تا اسفند 98 را برای چهارسال آینده پیشگویی کنم! خب اول از همه باید بگویم امسال حتی اگر اقتصاد ایران نزولی باشد اوضاع اقتصادی شهر شما صعودی خواهد بود، حتما می پرسید کدام شهر؟ فرقی نمی کند! شهر شما، حالا هر شهری که باشد! برخی نیز پیش بینی این صعود را از اسفندماه به بعد صادق می دانند.

چرخ کارخانه ها به حرکت در خواهد آمد و مشکلات بیکاری حل خواهد شد، اصلا چه معنی دارد در شهر شما فردی بیکار وجود داشته باشد؟! کافیست شما یه اسم رو یه برگه بنویسید و بندازید تو صندوق، کجااا؟ صبر کن عجله نکن ادامه مطلب بخون، واسه همتون کار هست، منتهی از اسفندماه!

خدایی نکرده شهر شما استادیوم ورزشی 15 تا 80 هزار نفره مجلل در حد میزبانی جام جهانی نداره؟؟ نگران نباشید ما اُمدیم که این مشکلاتُ حل کنیم، شاید باورتون نشه ولی از الان طرحش آمادست ماکتشم ساختیم.

پارک، شهر بازی، سینما، باغ پرندگان، تلکابین و... که جزو حقوق طبیعی شماست و اصلا درخواست به حساب نمیاد ولی در تلاشیم تاکسی هوایی، مترو سراسری و اتوبوس دریایی هم بیاریم برای شهر، چی؟ شهر شما دریا نداره؟ نگران نباشید اونم میارن براتون!

بله بله مشکلات ترافیکی هم که همه جا وجود داره ولی طی 4 سال آینده حداقل برای شهر شما به خاطرات خواهد پیوست در حدی که خسته شده و طلب اندکی ترافیک کنید. روگذر، زیرگذر، جاده های چهار و هشت بانده هم که دیگه نگم براتون!

 واقعا 18 سالتون شده و خونه و ماشین به نام خودتون ندارید؟! خب طرح مسکن «خیلی مهربان» براتون اجرا میکنیم با کمترین هزینه صاحب خانه شوید به عنوان اشانتیون یه پراید هم داده می شود! دلار هم که باید به قیمت واقعی خودش یعنی هزار تومان برگرده و ارزونی فراگیر بشه.

گفتنی است تا اسفندماه 98 شام های زیادی داده خواهد شد حتی احتمال دارد با صادرات شام مشکل گرسنگان آفریقا و آمریکا هم حل شود!

اینم از پیش بینی ما!، حتما می پرسید چرا تا اسفندماه؟ خب راستش بعد از اسفند با شروع غیبت کبری وعده دهندگان، خود نوستراداموس هم نمی تونه پیش بینی کنه چه اتفاقی می افته برامون، ارجاع به چهار سال قبل که برخی افراد با همین وعده ها امروز نماینده مجلس هستند و در سه سال گذشته به ندرت رویت شده و تمام وقت و انرژی خود را به دور از حاشیه های خبری برای تحقق وعده های داده شده صرف کردند و امروز با خبرهای خوش بازگشته تا اعلام کنند زیرساخت های لازم را فراهم کرده تا در دوره بعدی نمایندگی انشالله هر آنچه گفته شد عملی شود!

 

پی نوشت: این یک یادداشت طنز از استناد نیوز بوده و کاملا با واقعیات موجود در شهر شما در تعارض است و تنها هدف ما آوردن لبخند بر لبان شما بود! اما شما حواستان باشد، به وعده ها توجه نکنیم که بسیارند، انتخابی هوشمندانه داشته باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار