تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند عزم ملی و همگانی است\

تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند عزم ملی و همگانی است

  • کد خبر: 216943
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1398 - 13:44

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند عزم ملی و همگانی است ارزش ها و دستاوردهای شهدا باید حفظ گردد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح روز یک شنبه 19 خرداد ماه در شصت و سومین جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران دستگاههای عضو در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در ساری برگزارشد با بیان اینکه شهدا، ستارگان درخشانی هستند که در تاریخ بشریت می درخشند گفت: شهدا با نثار جان عزیز خویش، مسیر سعادتمندی و چگونه زیستن را به ما آموختند .
وی با اشاره به اینکه تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند عزم ملی و همگانی است اظهار داشت: ارزش ها و دستاوردهایی که شهدا برای ما به یادگار گذاشتند باید حفظ، صیانت و به نسل های آینده منتقل شود.
مظلومی با اشاره به اتمام ساماندهی گلزارهای تک مزاری در استان عنوان کرد: با مشارکت بسیج سازندگی تعداد 446 گلزار تک مزاری در مازندران ساماندهی گردید.
وی با بیان اینکه هزار و 605 گلزار با 10 هزار و 258 مزار شهید در استان وجود دارد گفت: مازندران از لحاظ تعداد گلزار شهدا رتبه نخست کشور را دارا می باشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه ساماندهی گلزارهای 2 و 5 مزاری استان در قالب تفاهم نامه با بسیج سازندگی در سال 98 در دستور کار است عنوان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و دستورالعمل بنیاد مرکز صورت می گیرد.
مظلومی گفت: تاکنون 53 درصد از گلزارهای شهدای مازندران ساماندهی شده است.      



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار