سیدهادی حسینی از معاونت وزارت ورزش استعفا داد!\

سیدهادی حسینی از معاونت وزارت ورزش استعفا داد!

  • کد خبر: 216956
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1398 - 15:24

همانطور که انتظار می رفت سید هادی حسینی پس از کمتر از یکماه از معاونت وزارت ورزش استعفا داد و به کارزار انتخابات مجلس پیوست!

به گزارش استناد نیوز، سیدهادی حسینی که در کارنامه خود نمایندگی مردم حوزه های انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ را در مجلس نهم دارد در انتخابات مجلس دهم موفق به جلب اعتماد رای دهندگان حوزه انتخابیه نشد، حسینی اخیراً در یک انتصاب بحث بر انگیز و پر شاعبه بعنوان معاون وزیر ورزش و جوانان منصوب شده بود، در همان زمان استناد نیوز در مطلبی با عنوان «انتصاب عجیب سید هادی حسینی در وزارت ورزش با شائبه چشم انداز انتخابات مجلس» نسبت به احتمال سوء استفاده از مناصب دولتی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی هشدار داد که مورد توجه نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی نیز قرار گرفت.

همانطور که پیش بینی می شد سیدهادی حسینی تنها پس از 27 روز تصدی پست مهم معاونت وزارت ورزش، در تاریخ 13 خردادماه از این سمت استعفا داد و در کمال تعجب علارغم شنیده های گذشته مبنی بر شرط سلطانی فر با حسینی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، این استعفا در همان تاریخ مورد قبول وزیر ورزش قرار گرفت.

به این ترتیب حسینی که در زمان 27 روزه معاونت در حوزه انتخابیه خود فعال بوده و چند پروژه ورزشی را نیز کلنگ زنی نمود! به صورت جدی وارد کارزار انتخابات مجلس در اسفندماه 98 شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار