فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، از «یوهان روسنیک» مربی نامدار هلندی دعوت بعمل آورد\
  • به منظور ارتقای سطح کیفی بازیکنان پاکت بیلیارد ایران

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، از «یوهان روسنیک» مربی نامدار هلندی دعوت بعمل آورد

  • کد خبر: 21696
  • چاپ
  • انتشار: 08 دی 1395 - 19:21

یوهان روسنیک هلندی که از بهترین و اصولی ترین مربیان پاکت حال حاضر بیلیارد دنیاست برای آموزش و ارتقای سطح کیفی مربیان و بازیکنان به ایران می آید.


«کامران شهلا» سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با توجه به حضور «یوهان روسنیک» هلندی افزود: فدراسیون بولینگ و بیلیارد به منظور ارتقای سطح کیفی بازیکنان پاکت بیلیارد ایران از وی دعوت بعمل آورده است و این مربی نامدار دنیای بیلیارد، اسفند ماه سال جاری به ایران خواهد آمد.

وی اضافه کرد: روسنیک بیش از 10 اردوی آموزشی پاکت بیلیارد را در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان سرمربی در کشورهای مختلف جهان برگزار کرده است.

همچنین این مربی هلندی از سال 2006 تا 2014 کاپیتان تیم منتخب اروپا در رقابت های مشهور و جام موسکونی بوده است که هر ساله بین تیم های منتخب اروپا و آمریکا برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران تصریح کرد: وی به عنوان مربی ملی در 18 رویداد قهرمانی جهان، 15 رویداد قهرمانی اروپا، 21 رویداد رنکینگ جهانی، 60 رویداد تور اروپا، سه رویداد تور بین المللی IPT و در هفت دوره جام موسکونی شرکت داشته است.

شهلا در خصوص شرایط حضور در این دوره خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است برترین های رنکینگ کشوری مردان و زنان در این کلاس شرکت کنند که این موضوع می تواند برای پیشرفت ورزشکاران پاکت بیلیارد ایران بسیار موثر باشد. البته قرار است یک دوره آموزشی نیز برای مربیان علاقه مند به این رشته به مدرسی یوهان روسنیک برگزار شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار