حضور خبرنگاران خارجی در رویدادهای اقتصادی مازندران\

حضور خبرنگاران خارجی در رویدادهای اقتصادی مازندران

  • کد خبر: 216964
  • چاپ
  • انتشار: 20 خرداد 1398 - 10:09

استانداری مازندران؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران از حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش رویدادهای بین‌المللی مازندران در کنار رسانه‌های داخلی خبر داد.

عباس مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به 3 رویداد اقتصادی مازندران و پوشش رسانه‎ای این برنامه‌ها اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه‌های خبری و صداوسیمای مرکز مازندران نیز در قالب پوشش زنده و اطلاع‌رسانی ملی با این رویدادها همراهی می‌کنند.

 وی افزود: علاوه بر رسانه‌های استانی و کشوری، 6 خبرنگار از رسانه‌های خارجی برای پوشش هجدهمین اجلاسیه اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مازندران و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران حضور خواهند یافت.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران اظهار داشت: پوشش فراملی این رویدادها در شرایط کنونی در سطح بین‌المللی و کشورهای همسایه بازتاب خوبی را به دنبال خواهد داشت.

 مهدوی بیان کرد: در آستانه برگزاری سه رویداد مهم اقتصادی در مازندران، رسانه‌های استان در پوشش اخبار این رویدادها تعامل و تلاش بسیاری خوبی داشتند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی رویدادهای اقتصادی مازندران از حضور خبرنگار خبرگزاری بی‌المللی تصویری ایران‌پرس در همایش‌های بین‌المللی مازندران برای پوشش فرامرزی این رویدادها خبر داد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری مازندران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ایفا می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: مازندران در روزهای ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه شاهد دو همایش بین المللی و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار