تقویت تشکلات کارگری منجر به رونق تولید ملی می شود\

تقویت تشکلات کارگری منجر به رونق تولید ملی می شود

  • کد خبر: 216969
  • چاپ
  • انتشار: 20 خرداد 1398 - 12:23

استنادنیوز؛ علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه امروزه با تقویت تشکلات کارگری بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمایی برطرف می شود، گفت:این امر موجب رونق تولید و و افزایش بهره وری می شود.

به گزارش استناد، مشاور معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی در دیدار با علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: كارگران به عنوان موتور محركه صنعت و تلاش‌گران عرصه تولید شناخته می شوند و حمایت همه جانبه از آنان در حوزه هایی همچون تأمین امنیت شغلی، پرداخت به‌موقع حقوق و نیز فراهم‌سازی زمینه مهارت‌آموزی این قشر، مولفه ای مهم و تأثیرگذار در رونق تولید و تحقق شعار سال است.
بابایی کارنامی بیان داشت: وجود تشکل های کارگری در پیش برد اهداف اقتصادی کشور بسیار ارزشمند است که لازم است از ظرفیت های ویژه این قشر در کشور استفاده کرد.
این فعال حوزه کارگری اظهار داشت: شرایط كنونی همچون همه ایام؛ زندگی را برای كارگران با دشواری هایی همراه ساخته و هرچند تدابیری برای بهبود این وضعیت اندیشیده شده ولی پرداخت غیرمعمول و با تأخیر حقوق كارگران و نبود امنیت شغلی از جمله مواردی است كه پیوسته، آنان را دغدغه مند ساخته ولی در سویی دیگر؛ اندیشه حمایت و رونق تولید ملی، راهبردی است كه برای سراسر كشور برنامه ریزی شده و كارگران، ركن اصلی تحقق آن هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار