پاسخگویی هدفمند به جامعه ایثارگری اساس کار خدمت رسانی در بنیاد است\

پاسخگویی هدفمند به جامعه ایثارگری اساس کار خدمت رسانی در بنیاد است

  • کد خبر: 217018
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1398 - 06:50

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: پاسخگویی هدفمند به جامعه ایثارگری اساس کار خدمت رسانی در بنیاد است.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری شهرستان تنکابن طی گفتگویی با بیان اینکه ایثارگران مدافع ارزش های نظام هستند گفت: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان درجهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، همچنان استوار و ثابت قدم ماندند و همواره وفاداری و عشق خود را به مردم و میهن اسلامی در تمام عرصه ها به منصه ظهور رساندند.
وی با اشاره به اینکه ما مدیون ایثار و صبر و تحمل این اسطوره ها و اسوه های بی بدیل تاریخ هستیم اظهار داشت: این عزیزان تمام هستی خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا کشور ما در مقابل هجمه های دشمنان، در امنیت و آرامش قرار بگیرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: امروز خدمت ما به ایثارگران باید عاشقانه، خاضعانه و سپاسگزاری باشد وی تصریح کرد: نگاه ما به قشر مکرم شهدا و ایثارگر، حل مسائل و مشکلات و پیگیری درخواست ها و رفع دغدغه های آنان باشد.
وی پاسخگویی هدفمند به جامعه ایثارگری را لازمه خدمت رسانی دانست و گفت: امروز همه مسئولین و مدیران دستگاهها، خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را جزو وظائف ذاتی خود دانسته و ازآنان دیدار و تکریم نمایند.
مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه این برنامه ملاقات عمومی همزمان با دیدار عمومی استاندار و مدیران دستگاهها در تنکابن صورت گرفت عنوان کرد: 22 تن از مدیران دستگاههای اجرایی استان با هماهنگی بنیاد پس از ملاقات عمومی بلافاصله از یک خانواده شهید و ایثارگر تنکابن دیدار و ضمن تجلیل، به بررسی موضوعات و مسائل این عزیزان پرداختند.
گفتنی است استاندار مازندران به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران دستگاههای اجرایی استان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرستان تنکابن، با مقام شامخ و آرمان های والای آلاله های خونین بال تجدید پیمان کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار