سیستم جانشین‌پروری و ارتقای کارکنان در بیمه نوین اجرایی می‌شود\

سیستم جانشین‌پروری و ارتقای کارکنان در بیمه نوین اجرایی می‌شود

  • کد خبر: 217035
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1398 - 10:31

استنادنیوز؛ از سیاست‌های راهبردی اصلی شرکت بیمه نوین در حوزه بهسازی و توسعه عملکرد سازمانی؛ جانشین پروری، ایجاد شورای ارتقای کارکنان بر اساس شاخص‌های مدیریتی و سیستم انگیزشی در نیروی انسانی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آرام رشیدی، معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین با اعلام این خبر افزود: نوآوری و توسعه عملکرد سازمانی که در نهایت منجر به ایجاد مزیت رقابتی پایدار می‌شود به ایجاد راهبردهای نوین از جمله بسترسازی فرآیندهای آموزش موثر، مکانیزم ارتقا و انگیزش منابع انسانی بستگی دارد که این موارد با تشکیل کمیته یادگیری و شورای ارتقا اجرا خواهد شد.

وی گفت: یکی از شاخص‌های توسعه عملکرد سازمانی، ایجاد و بازنگری برنامه‌های آموزشی است و برنامه‌های آموزشی  بیمه نوین با نگاه ارتقای توانمندی‌های کارکنان و شبکه فروش از ابتدای سال جاری برای سه گروه همکاران ستاد، شعب و نمایندگان  تدوین شده و در حال برگزاری است.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین با اشاره به سیاست جانشین‌پروری در این شرکت گفت: از سال گذشته دوره‌هایی تحت عنوان ارتقای توانمندی‌های کلیدی منابع انسانی شعب به طور مستمر در حال برگزاری است و فرآیند ارتقای کارکنان شعب پس از گذراندن این دوره‌ها تعیین می‌شود. همچنین تدوین برنامه‌های آموزشی تخصصی شبکه فروش نیز با همکاری انجمن صنفی نمایندگان بیمه نوین و معاونت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی صورت می‌پذیرد.

به گفته رشیدی، هدایت شبکه فروش به سمت بازارهای هدف و تبیین سیاست‌های بازاریابی نیز از جمله دیگر مباحثی است که طی کارگاه‌های تعاملی به نمایندگان ارائه خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار