صدور 210 پروانه ساختمان بصورت رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی\

صدور 210 پروانه ساختمان بصورت رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

  • کد خبر: 217058
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1398 - 08:48

استنادنیوز؛ مهدی رازجویان با اشاره به این که در حوادث سیل اخیر در مازندران 240 میلیارد ریال در حوزه احداث مسکن و معیشتی بصورت بلاعوض پرداخت شده است، افزود: اقدامات مناسبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است و تا این لحظه 210 پروانه ساختمان بصورت رایگان توسط این بنیاد صادر شده است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در حوادث سیل اخیر در استان مازندران با توجه به محدودیت منابع مالی 240 میلیارد ریال در حوزه احداث مسکن و معیشتی بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: اقدامات مناسبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است و تا این لحظه 210 پروانه ساختمان بصورت رایگان توسط این بنیاد صادر شده است.

وی افزود: در همین راستا از همه سیل زدگان درخواست می شود که با همکاران مان در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعامل لازم را داشته باشند به طوریکه هم پروانه ساخت و هم نظارت رایگان می باشد و در حوزه ساخت هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از امکانات خوبی برای ارائه برخوردار می باشد.

مهندس رازجویان تصریح کرد: مقرر شد تا پایان خرداد ماه منازلی که نیاز به تعمیرات دارد و تا پایان شهریور منازل مسکونی احداثی به پایان برسد، همچنین در بحث تعمیرات منازل مسکونی هم وقفه ای بدلیل ایجاد مشکل در سیستم های بانکی بوجود آمد که خوشبختانه با پیگیری های لازم برطرف گردید لذا در مدت زمان تعیین شده تعمیرات و احداث منازل مسکونی مناطق سیل زده عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: از مجموع 6800 واحد مسکونی خسارت دیده در استان مازندران در سیل؛ 6010 واحد مسکونی به بانک معرفی شده است که از این میزان 175 واحد احداثی بوده است و 24 میلیارد تومان تا این لحظه از اعتبارات اختصاص یافته پرداخت شده است.

رازجویان یادآور شد: مرحله به مرحله روند اجرایی بازسازی مناطق سیل زده توسط معاونین عمرانی فرمانداری ها کنترل، بررسی و پیگیری می شود و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی حضوری فعال در مناطق سیل زده دارند و در صورتی که روند اجرایی از لحاظ اصولی و کارشناسی مناسب نباشد از پرداخت تسهیلات در مراحل بعدی جلوگیری می گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار