فرهنگ ایثار و شهادت بهترین الگوی ارزشی در جامعه/ تلاش در جهت همگانی کردن فرهنگ ایثار و شهادت\

فرهنگ ایثار و شهادت بهترین الگوی ارزشی در جامعه/ تلاش در جهت همگانی کردن فرهنگ ایثار و شهادت

  • کد خبر: 217071
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1398 - 12:17

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین الگوی فرهنگی و ارزشی برای جامعه محسوب می شود.
فرهنگ ایثار و شهادت بهترین الگوی ارزشی در جامعه/ تلاش در جهت همگانی کردن فرهنگ ایثار و شهادت


 
به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران صبح روز دوشنبه 27 خرداد ماه طی گفتگویی با بیان اینکه نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ارج نهادن به مقام شهدا و ادامه راه شهیدان همیشه جاوید است گفت: تلاش در جهت نهادینه کردن تفکر و آرمان شهدا در میان جامعه وظیفه همگانی است.
وی با اشاره به اینکه کاری که شهدا انجام دادند بر پایه اعتقادات دینی و از روی اخلاص و صداقت بود اظهار داشت: شهدا جزو پاکترین و خالص ترین افراد بودند و مسیر تقرب الهی را انتخاب نموده و با خدای خویش معامله کردند و رستگار شدند.
مظلومی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بهترین الگوی فرهنگی و ارزشی برای جامعه محسوب می شود عنوان کرد: امروز باید نسل جوان را از طریق شیوه های فرهنگی و تبلیغی موثر و سازنده با عقاید و باورهای دینی شهدا آشنا کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یاد شهدا را موجب بقای نظام و انقلاب دانست و گفت: خون شهیدان گرانقدر به کشور ما اصالت و هویت بخشید و باعث تثبیت و تداوم مسیر انقلاب گردید.
مظلومی تصریح کرد: رشادتها، جانفشانی ها، نقش آفرینی و ایثارگری های جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس باید در قالب هنر برای نسل های آینده تبیین و بازخوانی شود.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: امروز صیانت از خون شهدا، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت یک امر واجب است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار