معرفی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه ساری و میاندرود\

معرفی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه ساری و میاندرود

  • کد خبر: 217075
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1398 - 13:16

انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و افرادی که قصد حضور در این عرصه را دارند فعالیت انتخاباتی خود را کم و بیش آغاز کرده اند

به گزارش استناد نیوز، در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود که 2 نماینده در مجلس خواهد داشت پیش از اتمام زمان استعفا برای شرکت در انتخابات از اسامی سرشناسی چون مهدی عبوری، هادی ابراهیمی، کوروش یوسفی و فرامرز نقیبی به عنوان کاندیدا احتمالی نام برده می شد، اما اکنون مشخص شده است این چهره ها قطعا کاندیدا نخواهند بود.

از طرفی فضای فعلی حوزه ساری و میاندرود از حضور پدیده یا چهره ای نو که توانایی رقابت با چهره های سرشناس را داشته باشد خبر نمی دهد.

با توجه به موارد بالا در ادامه به معرفی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود می پردازیم:

 

*** یونس آزرده ملک آبادی: آزرده رئیس هیئت مدیره کانون وکلای قوه قضاییه مازندران و وکیل پایه یک دادگستری است.

*** سیدمحمد آقامیری: عضو سابق شورای شهر ساری که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از شورا استعفا داد اما موفق به کسب تایید صلاحیت از شورای نگهبان نشد. پس از آن آقامیری که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است توسط عبوری به عنوان مشاور حقوقی شهرداری منصوب شد. احتمال حضور مجدد او در عرصه انتخابات در صورت اطمینان از کسب تایید صلاحیت بالاست.

 *** علی بابایی کارنامی: مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عضویت در هیئت مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران و عضو شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان استان مازندران از جمله سوابق علی بابایی است که با توجه به جایگاه مردمی و اعتبار و وجهه کارگری که دارد در دوره گذشته بدون صرف هزینه های انتخاباتی بیش از 37 هزار رای آورد و در این دوره با جذب حمایت چهره های سرشناس یکی از چهره های شاخص انتخابات خواهد بود.

*** سید باقر پیشنمازی: معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیر شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سوابق اجرایی پیشنمازی است که احتمال دارد او نیز برای کرسی انتخابات مجلس خیز بردارد.

*** رضا پیوندی: عضو شورای شهر چهارم شهر ساری که اظهار نظراتش در آن شورا و شایعه یک رگه سمنانی او حاشیه ساز شده بود قصد حضور در لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران را داشت که موفق نشد و حالا شاید برای انتخابات مجلس کاندیدا شود، شاید از ساری یا سمنان!

*** کوروش جعفری: عمده فعالیت های اجرایی جعفری 48 ساله در وزارت خارجه بود، او در انتخابات مجلس دهم هم شرکت کرد و با حدود 12 هزار رای در جایگاه نهم حوزه انتخابیه قرار گرفت.

*** محمد دامادی: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی دوره های نهم و دهم برای مجلس یازدهم نیز کاندیدا خواهد بود، نکته جالب در مورد دامادی ریزش 27 هزارتایی رای او در انتخابات مجلس دهم نسبت به دوره نهم می باشد که باعث شد به سختی و به عنوان نفر دوم در دوره گذشته راهی مجلس شود. وی متولد سال 1358 است.

*** منصورعلی زارعی: کاندیدای اصولگرایان ساری که در انتخابات سال 94 موفق به ورود به مجلس نشد و با حدود 63 هزار رای در جایگاه سوم قرار گرفت به احتمال فراوان یکی از چهره های امیدوار به حضور در مجلس یازدهم خواهد بود. زارعی نزدیک به 5 سال و تا سال 90 فرماندار ساری بود و عمده سوابق او مرتبط با سپاه و نظامی می باشد.

*** عالیه زمانی کیاسری: عمده سوابق اجرایی دکتر زمانی مربوط به پزشکی و مدیریت بیمارستان و مراکز درمانی می باشد، زمانی در انتخابات سال 94 مجلس موفق به کسب 19575 رای شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

*** سید رمضان شجاعی کیاسری: یکی از چهره های سرشناس ساری که نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر کشور و رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران بود، رمضان شجاعی در سال 94 برای انتخابات مجلس نام نویسی کرد که رد صلاحیت شد. شجاعی نیز در صورت حضور دوباره و تایید صلاحیت گزینه جدی انتخابات خواهد بود.

*** علی اصغر یوسف نژاد: سیاستمدار اصلاح طلب، عضو هیئت رئیسه مجلس دهم و نمایندهٔ مردم ساری و میاندورود در دورهٔ پنجم و هشتم که در دوره گذشته با 117 هزار رای همه را شگفت زده کرد نیز کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم خواهد بود. نکته جالب کارنامه انتخاباتی یوسف نژاد عدم موفقیت در کسب مجدد اعتماد مردم در دو دوره متوالی می باشد! وی پس از هر دوره 4 ساله نمایندگی در انتخابات دور بعد ناکام ماند!

 

زمان زیادی تا انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه باقی مانده است و استناد نیوز در این مدت تحلیل ها و گزارش هایی در خصوص انتخابات منتشر خواهد کرد و کارنامه اجرایی کاندیداها را مورد بررسی قرار خواهد داد تا در انتخابی هوشمندانه همراه مخاطبین خود باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار