آمل، میزبان چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم\

آمل، میزبان چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

  • کد خبر: 217076
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1398 - 13:30

استنادنیوز؛ حجت الاسلام ابراهیم حیدری بیان داشت:چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی شهرستان آمل برگزار می شود.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  در جلسه ستاد استانی چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اظهار داشت: این دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف از دوم تیرماه در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری مکان برگزاری افتتاحیه این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم را مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) آمل اعلام کرد و گفت: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۵ تیرماه با اعلام و تقدیر از نفرات برتر برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مسابقات قرآن بخش خواهران در روزهای ۲ و ۳ تیرماه ومسابقات برادران در روزهای ۴ و ۵ تیر ماه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حیدری تأکید کرد: همه ما مدیون قرآن کریم هستیم و در این راه باید تلاش کنیم تا کلام الهی در جهان هرچه بیشتر نشر داده شود و در کنار تلاوت قرآن باید به فرمایشات الهی عمل کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار