فتنه 88 اساس نظام را هدف قرار گرفته بود\

فتنه 88 اساس نظام را هدف قرار گرفته بود

  • کد خبر: 21713
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1395 - 19:26

آیت‌الله علی معلمی یادآور شد: فتنه گران 88 اساس نظام را هدف قرار داده بودند و شعار «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» یعنی حذف «اسلام» و نیز شعارهای دیگری هم که فتنه‌گران سر دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره هشدار دادند که مراقب نفوذ باشید، اضافه کرد: دشمن همواره در تلاش است تا در داخل نظام نفوذ کند.

نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه اطاعت از امام و ولی‌فقیه اساس وحدت جامعه است، خاطرنشان کرد: فتنه 88 بهانه‌ای بود که فتنه‌گران اصل نظام را هدف بگیرند و با فشار، رأی مردم را زیر پا بگذارند.

آیت الله معلمی تصریح کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی آبشار سنگینی بر آتش فتنه فرو ریخت و خدا دل بندگان مؤمن را برای دفاع از یادگار امام راحل یعنی انقلاب اسلامی سوق داد.

معلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی ارائه کرد که برجسته‌ترین نماد انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است، اظهار کرد: در اصل مذاکره دشمن به همه اهداف خود نرسید اما ما نیز ضعیف عمل کردیم.

او یادآور شد: بارها رئیس‌ جمهور و وزیر امور خارجه تأکید می‌کردند که در روز اول اجرای برجام به یک‌باره تحریم‌ها برداشته خواهد شد، اما آمریکایی‌ها بدعهدی و تحریم‌ها را تمدید کردند.

امام جمعه محترم قائم‌شهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند اما جدی گرفته نشد، اعلام کرد: همه چیز و حتی آب خوردن مردم را به برجام بند کردند.

این مقام مسؤول بیان کرد: از غنی‌سازی 20 درصدی به زیر چهار درصد رفتیم اما دشمن در موضع خود ایستاد ولی باز هم هر وقت جلوی ضرر گرفته شود بهتر است.

معلمی با تأکید بر اینکه دولت اگر اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد ملت همراهی خواهند کرد، ادامه داد: دشمن با تحریم‌های خود سعی دارد ما را به ننگ و ذلت سازش با خود بکشاند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها احیاناً در گوشه و کنار می‌گویند ما چه کاری به کار سوریه داریم، تصریح کرد: داعش، رژیم صهیونیستی دوم بود و اگر فرصتی پیدا می‌کرد امروز در داخل نوار مرزی کشورمان مزاحمت ایجاد می‌کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار