نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد باید منطقه آزاد شوند / تغییر نگاه بومی گرایی به شایسته سالاری لازم است\
  • نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس

نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد باید منطقه آزاد شوند / تغییر نگاه بومی گرایی به شایسته سالاری لازم است

  • کد خبر: 21718
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1395 - 21:44

استان مازندران با توجه به موقعیت طولی و ظرفیتی که دارد باید سه منطقه آزاد در نوشهر، فریدون‌کنار و امیرآباد در شرق استان داشته باشد

به گزارش استناد نیوز، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در نشست با خبرنگاران از تقاضای مجمع نمایندگان برای منطقه آزاد در مازندران خبرداد واظهار داشت: با توجه به موقعیت طولی استان باید سه منطقه آزاد در نوشهر با عنوان منطقه آزاد گردشگری، فریدون‌کنار منطقه آزاد تجاری و امیرآباد در شرق استان به‌عنوان منطقه نفتی ایجاد شود.

 

وی عنوان کرد: ما در استان منافع مشترک زیادی ازجمله دریا جنگل محیط‌زیست داریم و باید با پیدا کردن مدیران توانمند سعی در رشد وتوسعه استان داشته باشیم. تا زمانی که دیدگاه بومی‌گرایی وجود دارد این شهر رشد نمی‌کند و باید دنبال شایسته‌سالاری باشیم و نور و محمودآباد را جدا از هم نبینیم. افت دیگر موجود که به استان و شهرستان ضرر می رساند فضای 2قطبی موجود است.

 

اسماعیلی حضور خود در کمیسیون اقتصاد مجلس را یک فرصت برای حوزه انتخابیه دانست که باید به‌خوبی از آن استفاده کرد و با اشاره به تلاش‌های خود برای حضور مدیران ونمایندگان اقتصادی نظام در این دو شهرستان گفت: برای ۱۲ و ۱۳ اسفند نمایندگان اقتصادی را برای شرکت در همایش به محمودآباد می‌آورم و ۱۴ اسفند همایش اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل را در نور برگزار می‌کنیم.

 

نماینده مجلس اولین اولویت خود بر ای شهرستان محمودآباد را بهداشت نامید وتصریح کرد: دومین اولویت اشتغال است و در کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید با مدیران بنگاه‌های اقتصادی جلسه گذاشته وبرای رفع مشکلات تسهیلات خوبی اخذ شد.

اسماعیلی تفرقه بین مدیران را مانع توسعه شهرستان دانست و با اشاره به موقعیت محمودآباد آن را فرصت مناسبی برای حوزه گردشگری ذکر کرد.

اسماعیلی استفاده از امکانات مجتمع نفت محمودآباد را فرصت دیگری برای رشد وتوسعه شهرستان دانست و با اشاره به مذاکرات خود با مدیران ارشد وزارت نفت بیان داشت: با وزیر ومعاون وزیر نفت مذاکراتی انجام و مکلف شدند استخدام در حوزه انتخابیه از بین داوطلبان بومی باشد، ضمن اینکه مذاکراتی برای ساخت ورزشگاه چندمنظوره صورت گرفته است.

 

وی در پایان در مورد نمایندگان حاضر در مجلس هم گفت: مجلس افراد باتجربه ومجرب کم دارد و افراد دانشگاهی و علمی زیادی دارد اما این عزیزان تجربه کار اجرایی ومدیریتی کمتری در کارنامه خوددارند، به همین دلیل معتقدم مجلس فعلی در انجام مسائلی که در قانون اساسی آمده وتاکنون انجام نشد کمتر موفق می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار