نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر راه و شهرسازی/ اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع و تکمیل پروژه‌ها\

نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر راه و شهرسازی/ اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع و تکمیل پروژه‌ها

  • کد خبر: 217237
  • چاپ
  • انتشار: 05 تیر 1398 - 08:56

استنادنیوز؛جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دفتر وزیر برگزار شد.

به گزارش استنادنیوز، در این جلسه نمایندگان مازندران در خصوص مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود با وزیر به گفت و گو  و خواستار حل معضلات راههای مواصلاتی روستاها به شهرها، طرح هادی، حل مشکل ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان ، روکش آسفالت، حل مشکلات بنادر و راههای ریلی و به ویژه پی گیری جدی حل معضلات سیل زدگان در ساخت و مرمت منازل مسکونی ، راهها و پلهای مواصلاتی شدند.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست استان مازندران را به خاطر جاذبه‌های گردشگری و کشاورزی یکی مهم‌ترین استان‌های کشور خطاب کرد و بر معاونان تاکید کرد، تکمیل پروژه‌های راهسازی و راهداری با توجه به نقش ملی جاده‌های استان مازندران به ویژه در ایام پیک سفرها از اهمیت بالایی برخوردار است.    

اسلامی، معاونان و مدیران وزارتخانه را مکلف به استفاده از روش‌های تامین مالی نوین و ظرفیت‌های قانونی کرد و نمایندگان استان مازندران نیز به منظور انجام و تکمیل پروژه‌های استان، حمایت خود را برای برخورداری وزارت راه و شهرسازی از ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ اعلام کردند.

وزیر راه و شهرسازی استفاده از باقیمانده سهمیه قیر وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۷ را یک فرصت عنوان کرد و گفت: در جلسه‌ هیئت دولت و در حضور رئیس جمهوری نیز مطرح شد که ۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در مرحله روسازی (آسفالت) قرار دارد و نیازمند قیر است.

عضو کابینه دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: دغدغه وزارت راه و شهرسای رفع مشکلات مربوط به حوزه حمل‌ونقل و مسکن آحاد کشور است و در این راه از هیچ تلاش و اقدامی فروگذاری نمی‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار