تشکیل منظم جلسات کارگروه آزمایشگاه و مصالح ساختمانی با هدف بازنگری در دستورالعمل های تخصصی\

تشکیل منظم جلسات کارگروه آزمایشگاه و مصالح ساختمانی با هدف بازنگری در دستورالعمل های تخصصی

  • کد خبر: 217271
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1398 - 11:43

استنادنیوز؛ مهندس سید حمیدرضا مسیبی در گفت‌وگویی با این واحد ضمن ارائه گزارش از برخی موارد مطرح‌شده در طی نه جلسه کارگروه آزمایشگاه و مصالح ساختمانی، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های اصولی و کاربردی را مهم‌ترین محور بحث جلسات برشمرد.

وی ضمن اشاره به اصول و ضوابط مندرج در مقررات ملی ساختمان با یادآوری اهمیت کیفی سازی در صنعت ساختمان، جدیت در انجام آزمایش‌های مرتبط با مصالح ساختمانی و استانداردسازیِ روند طراحی، اجرا و نظارت را بسیار بااهمیت دانست و با تأکید ویژه به مستندسازی و شناسنامه فنی و ملکی ساختمان بر اساس شرایط و امکانات موجود در استان، جدیت این کارگروه در پیگیری مصوبات را اعلام نمود.

رئیس کارگروه آزمایشگاه و مصالح، در بیان جزئیات مطالب موردبحث در جلسات کارگروه، بازنگری و تدوین دستورالعمل‌های مرتبط با بهسازی خاک، کنترل و بازرسی جوش، سازه‌های نگهبان در سه بخش طراحی، اجرا و نظارت، آزمایش مطالعات خاک و بتن برای پروژه‌های ساختمانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی به‌منظور ارتقا دانش فنی و توان حرفه‌ای همکاران را در زمره مهم‌ترین‌ها دانست.

مسیبی در پایان گفت‌وگو، بر ادامه تشکیل جلسات کارگروه باهدف دستیابی به نقشه راه مناسب و هماهنگ برای بهبود و ارتقای کیفی روند طراحی، اجرا و نظارت تأکید کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار