دیدار با ایثارگران، موجب دلگرمی و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود\

دیدار با ایثارگران، موجب دلگرمی و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود

  • کد خبر: 217305
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1398 - 11:24

استنادنیوز؛ معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد مازندران پس از دیدار از 6 ایثارگر عباس آباد گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موجب دلگرمی، قوت قلب، آرامش و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران، معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد مازندران روز یک شنبه نهم تیر ماه در جریان بازدید شهرستانی به همراه روسای ادارات فرهنگی و تبلیغات، اسناد و انتشارات و رئیس بنیاد عباس آباد به نمایندگی از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از 6 ایثارگر این شهرستان دیدار و به بررسی موضوعات مطرح شده آنان پرداختند.
نصرالهی در شهرستان عباس آباد از مادر صبور شهید گرانقدر ارسطو کلار احمدی، جانباز سرافراز 70 درصد بهروز شیخ الاسلامی، خانواده جانباز متوفی محمد مسگریان، آزاده جانباز سید قربان سادات خانیان، جانباز حسینقلی زرودی و جانباز عزیز سید جمال ولایتی دیدار به عمل آورد.
جامعه هدف شهرستان عباس آباد در این دیدارها، مهمترین مسائل خود را در زمینه اشتغال، شهریه دانشجویی، حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر در خصوص فعالیت های ورزشی، نویسندگی و چاپ کتاب، وام مسکن، حق پرستاری، پیگیری روند درمان فرزند ایثارگر، هزینه های دارویی و درخواست تسهیلات بیان کردند.        
معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد مازندران در دیدار با جامعه ایثارگری عباس آباد، پس از بررسی درخواست ها و ارائه توضیحات لازم، مسائل مطرح شده را جهت پیگیری و رسیدگی، به حوزه های خدماتی در بنیاد ارجاع داد.
نصرا ... نصرالهی معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد مازندران پس از دیدار حضوری در منازل 6 تن از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان عباس آباد گفت: دیدار با ایثارگران، موجب دلگرمی، قوت قلب، آرامش و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود و این دیدارها یک کار فرهنگی و ترویجی با ارزشی به حساب می آید.
وی شناخت مشکلات، انعکاس به موقع و پیگیری سریع درخواست ها، ارج نهادن به منزلت جامعه ایثارگری و سپاسگزاری را از اهداف این دیدارها عنوان کرد و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از والدین عزیز شهدا و ایثارگران باید در جامعه فرهنگ سازی شده و به یک الگوی ماندگار تبدیل گردد.       
گفتنی است نشست با شهردار سلمان شهر، دیدار حضوری با امام جمعه و برگزاری جلسه شورای اداری در بنیاد عباس آباد، از برنامه های سفر یک روزه معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به این شهرستان بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار