همیشه می دانستم پوتین فردی بسیار باهوش است\
  • پست توییتری ترامپ؛

همیشه می دانستم پوتین فردی بسیار باهوش است

  • کد خبر: 21734
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1395 - 09:42

واکنش پوتین به اخراج دیپلمات های روسیه از خاک آمریکا مورد تمجید توییتری ترامپ قرار گرفت

به گزارش استناد نیوز؛ رابطه خوب ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا با روسیه و شخص پوتین و همچنین احتمال تغییر سیاست های آمریکا در قبال روسیه بعد از روی کار آمدن ترامپ همواره مطرح بوده است.

باراک اوباما در آخرین اقدامات دوران ریاست جمهوری خود علیه روسیه، روز پنج شنبه به بهانه دخالت کرملین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دستور اخراج 35 دیپلمات روس را از کشور صادر کرد و به آنها 72 ساعت مهلت داد که خاک امریکا را ترک نمایند.

درحالی که انتظار می رفت پوتین هم در اقدامی متقابل دیپلمات های آمریکایی را از روسیه اخراج نماید اما پوتین پیشنهاد "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه را مبنی بر اخراج متقابل 35 دیپلمات آمریکایی نپذیرفت. پوتین گفت: ما حق اقدام متقابل به مثل را برای خود محفوظ می دانیم، اما به سطح یک دیپلماسی غیرمسئولانه نزول نخواهیم کرد.

این اقدام رئیس جمهور روسیه، دونالد ترامپ را به تحسین واداشت، او در صفحه توئیتر خود با انتشار متنی کنایه آمیز که به نوعی اقدام اوباما را هم نفی می کند، پوتین را بسیار باهوش خواند. ترامپ در توئیت خود نوشت: تأمل در این امر، اقدام بزرگی (از طرف پوتین) بود. همواره می‌دانستم او بسیار باهوش است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار