در سال 400 هزار تن سبزی در مازندران تولید می شود\

در سال 400 هزار تن سبزی در مازندران تولید می شود

  • کد خبر: 21738
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1395 - 11:41

دلاور حیدرپور درباره دستاورد سفر هیأت مازندران به مارکه ایتالیا اعلام کرد: از کارخانه تراکتور‌سازی بازدید داشته‌ایم که می‌تواند برای انتقال یافته‌ها به مازندران مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه بازدید از واحد بسته‌بندی و استفاده از ضایعات سبزی صورت گرفت که برای مازندران می‌تواند مفید باشد ادامه داد: این واحد روزانه توان 120 تن بسته‌بندی انواع سبزیجات را به بازار دارد و با توجه به اینکه مازندران ظرفیت خوبی برای تولید سبزی دارد و سالانه بیش از 400 هزار تن انواع سبزی در استان تولید می‌شود، الگوی خوبی برای همکاری است و بخش خصوصی نسبت به این امر استقبال خوبی از خود نشان داد و هماهنگی‌های لازم برای استفاده از این ظرفیت در مازندران در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: استفاده از این واحد می‌تواند برای بهداشتی‌ کردن، ارزش افزوده سبزی تولیدی و استفاده از سبزیجات پروتز شده برای تولید کمپوست و خوراک دام مفید باشد.

این مسؤول در پایان گفت: با توجه به افزایش تولید سبزی در مازندران و شرایط مناسب تولید این محصول مذاکراتی با بخش خصوصی در این زمینه انجام شد و در تلاش هستیم شرایط همکاری های لازم فراهم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار