واردات برنج بیش از نیاز کشور است/ رشد قاچاق و تخریب جنگل\
  • عضو هیئت رئیسه مجلس:

واردات برنج بیش از نیاز کشور است/ رشد قاچاق و تخریب جنگل

  • کد خبر: 217405
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1398 - 15:53

استناد نیوز، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی میزان واردات برنج را بیش از نیاز کشور دانست و گفت: باید از ورود و توزیع آن در فصل برداشت جلوگیری شود.

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک می تواند به کاهش ترافیک در شهرها، رفع دغدغه ها و کاهش مراجعات مردم به دستگاه های اداری و کاهش هزینه های دولت کمک کند.

وی با اشاره به ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و فراهم شدن زیرساخت ها گفت: همه دستگاه ها موکلف هستند برای دسترسی ساده و سهل مردم به اطلاعات و خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک را پیاده سازی کنند.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در روز۵ تیرماه را هزار و ۷۶۷ مگاوات برق اعلام کرد و گفت: تغییرات ساعات اداری مستلزم بررسی مسائل مختلف است و باید همه جوانب آن بررسی شود.

یوسف نژاد یادآور شد: طبق ماده ۳۸ قانون برنامه توسعه، باید نسبت به جمع اوری درختان ریشه کن شده، آفت زده و غیرقابل احیا جمع آوری شود و در اختیار مردم قرار گیرد گفت: کارخانجات در استان مازندران براثر طرح موسوم به تنفس آسیب دیدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان اینکه طرح تنفس از جنگل نداریم بلکه طرح بهره برداری مناسب از جنگل داریم ادامه داد: در حال حاضر با اجرای طرح، قاچاق و تخریب منابع طبیعی زیاد شده است و نسبت پرسنل منابع طبیعی بسیار پایین است و یک نیرو باید بیش از هزار هکتار از عرصه های جنگلی را نگهداری کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مازندران استانی کشاورزی است گفت: در حال حاضر میزان واردت برنج بیش از نیاز کشور است و باید از ورود و توزیع برنج خارجی در فصل برداشت جلوگیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار