بابانوئل های قاتل حدود 140 نفر را به خاک و خون کشاندند\
  • کریسمس خونین در استانبول

بابانوئل های قاتل حدود 140 نفر را به خاک و خون کشاندند

  • کد خبر: 21745
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1395 - 09:58

بامداد امروز در ترکیه حمله ای خون بار در یک کلوب شبانه شهر استانبول جشن و سرور مردم ترکیه را در آغاز سال نو میلادی به عزا تبدیل کرد

 به گزارش استناد نیوز به نقل از منابع خبری، در یک حمله مسلحانه به یک کلوب شبانه در استانبول ترکیه دست کم 39 نفر کشته و 69 نفر مجروح شدند، در این حمله افراد مسلح لباس بابانوئل بر تن داشتند و به صورت دیوانه وار به مردم و پلیس شلیک می کردند.

فرماندار استانبول در مورد این حمله تروریستی گفت: «ساعت ۱۵ : ۱ بامداد یکشنبه یک تروریست مسلح یک افسر پلیس و نیز تعدادی از شهروندان را در داخل این کلوب هدف قرار داد و کشت.»

فرماندار استانبول در حالی از یک فرد مسلح خبر داد که منابع خبری وجود 2 تروریست را اعلام کرده بودند.

پلیس ترکیه می‌گوید که در زمان حمله، حدود 600 نفر در داخل این باشگاه شبانه معروف در استانبول که مشغول برگزاری جشن سال نوی میلادی بوده حضور داشتند.

این حمله در شرایطی اتفاق افتاد که در روزهای گذشته حملات تروریستی زیادی در ترکیه به وقوع پیوسته بود و ترکیه در شرایط اضطرای قرار داشت به ویژه در شهر استانبول شب گذشته حدود ۱۷ هزار مأمور پلیس مشغول گشت‌زنی بودند. همچنین مالک این باشگاه شبانه گفته است که سازمانهای اطلاعاتی آمریکا درباره حمله احتمالی به این باشگاه هشدار داده بودند و تدابیر امنیتی اتخاذ شده بود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار