ماجرای زنی که از طبقه شانزدهم برجی در تهران به پایین پرت شد\
  • جنایت یا خودکشی؛

ماجرای زنی که از طبقه شانزدهم برجی در تهران به پایین پرت شد

  • کد خبر: 21749
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1395 - 13:19

متاسفانه روزانه قتل های مختلفی در تهران به وقوع می پیوندد و روز به روز اخبار جنایات و قتل های بیشتری را در صفحات روزنامه ها و خبرگزاری ها مشاهده می کنیم. این بار ماجرای سقوط زنی از طبقه شانزدهم ساختمان را بخوانید.

به گزارش استناد نیوز به نقل از پلیس آگاهی تهران، فقره سقوط از طبقه ی شانزدهم برج مسکونی فرهنگیان - بلوک E3 به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شد .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات میدانی :

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل اعلامی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خانمی حدودا 50 ساله بر اثر سقوط از محل سکونتش در طبقه شانزدهم برج فرهنگیان فوت نموده است ؛ در ادامه ، کارآگاهان به محل سکونت متوفیه مراجعه و با آثار تخریب اموال و اثاثیه منزل مواجه شدند .

دستگیری همسر متوفیه :
در ادامه رسیدگی به پرونده ، تحقیقات از همسر متوفیه ( 56 ساله - بازنشسته ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

قاسم در اظهارات اولیه مدعی شد که زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشته اما در ادامه ، با انکار اظهارات اولیه ی خود عنوان داشت که تخریب اموال داخل منزل بواسطه درگیری مابین او و همسرش ایجاد شده اما او هیچ دخالتی در سقوط همسرش نداشته است .

قاسم در خصوص نحوه سقوط همسرش از طبقه شانزدهم به کارآگاهان گفت : " در یک لحظه و با شدت گرفتن درگیری ، همسرم به سمت پنجره رفت و خودش را از طبقه شانزدهم به پایین پرتاب کرد " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفیه و به جهت انجام تحقیقات تکمیلی ، همسر متوفیه به دستور بازپرس محترم پرونده و و با قرار قانونی بازداشت و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار