رتبه اول مازندران در جذب اعتبار تخصیص یافته / تسهیلات 470ميلياردي برای رونق توليد\

رتبه اول مازندران در جذب اعتبار تخصیص یافته / تسهیلات 470ميلياردي برای رونق توليد

  • کد خبر: 21757
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1395 - 23:28

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از جذب تسهیلات 470 میلیارد تومانی رونق اقتصادی در استان خبرداد.

به گزارش استناد نیوز ، کامران اصغری در همایش کارآفرینان برتر استان مازندران در ساری با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم بهترین کمک را کارآفرینان داشته باشیم، اظهار کرد: کارآفرینان برتر دارای شاخصه هایی همچون ریسک پذیری، نوآوری و تولید ارزش اقتصادی بوده اند.

اصغری استفاده مفید از نعمت های خدادای را به وسیله اندیشه دانست و تاکید کرد: ظرفیت های موجود با تلاش به اجرا می رسد و در این راه دولت وظیفه دارد شرایط  را طوری رقم زند تا تولیدکننده با آسودگی خاطر بیشتری به ادامه فعالیت امیدوار باشد.

وی افزود: این همایش یک نماد یک روزه است و باید برای تشکر واقعی از تولید کنندگان حمایت همیشگی را در دستورکار خود قرار دهیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: اگر از تولیدکننده و تولید داخلی حمایت کنیم یقینا جوانان علاقه مند به کسب و کار خواهند شد و روحیه اشتغال زایی در بین آن ها نشر پیدا می کند.

این مسئول؛ کارآفرین را فردی دانست که تمام زندگیش را به رفاه مردم اختصاص داده است و در ادامه تاکید کرد: باید سیاست ها به سمتی برود که دولت کوچک تر و تولید با قدرت بیشتری روی کار آید اینگونه می توانیم از تحرک در بخش تولید سخن بگوییم.

اصغری خاطر نشان کرد: دولت باید در حوزه حاکمیتی ورود پیدا کند و مدیریت تولید و بازار را به صاحبان اصلی آن واگذار کند که این موضوع در دولت تدبیر و امید سرعت بهتری گرفته است.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی مازندران جذب 470 میلیارد تومان تسیهلات رونق اقتصادی برای واحدهای تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مازندران توانست در جذب اعتبار تخصیص یافته رتبه اول را در کشور کسب کند که این نشان از عزم مجموعه دولت در استان در حمایت از تولید  است.

وی با اشاره به همایش کارآفرینان برتر استانی اظهار کرد: امیدوارم در سال های آینده تعداد واحدهای تولیدی برتر بیش از امسال باشد هر چند اکثر تولیدکنندگان استان از واحدهای نمونه هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار