احداث بزرگترین کارخانه جوجه کشی بوقلمون کشور در میاندورود\
  • سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد:

احداث بزرگترین کارخانه جوجه کشی بوقلمون کشور در میاندورود

  • کد خبر: 217631
  • چاپ
  • انتشار: 19 تیر 1398 - 23:05

استناد نیوز، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی میاندورود از احداث بزرگترین کارخانه جوجه کشی بوقلمون کشور با اعتبار 250 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، سیداسماعیل علوی از احداث بزرگترین کارخانه جوجه کشی بوقلمون کشور در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این طرح با پیشرفت 70 درصدی در این شهرستان در حال احداث است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: این واحد با هزینه 250 میلیارد ریالی در حال ساخت است که در صورت تکمیل، بزرگترین واحد جوجه‌کشی بوقلمون کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این واحد، 24 دستگاه جوجه‌کشی یک هزار و 444 قطعه ای برای هر دوره کار خواهند کرد که در صورت شروع به کار، سالانه حدود 380 هزار قطعه جوجه بوقلمون تولید و حداقل برای 60 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

علوی یادآور شد: این سرمایه گذار دارای فارم مرغ مادر بوقلمون در استان اصفهان است که با توجه به مزیت های ویژه این شهرستان در این امر مهم، کارخانه جوجه کشی خود را در میاندورود احداث کرد و مشکلی از نظر تامین تخم بوقلمون برای این واحد جوجه کشی نخواهد داشت و در حال انجام تکمیل چرخه تولید بوقلمون است.

این مقام مسوول گفت: سودآوری بالا تا 50 درصد هزینه سرمایه گذاری، طولانی تر بودن دوره پرورش، کاهش فشار کاری و تنش روانی در مقابل مرغ و مقاوم بودن در مقابل بیماری ها از جمله مزیت های پرورش بوقلمون است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار