۲۶۳ پروژه هفته بهزیستی در مازندران اجرا می شود\

۲۶۳ پروژه هفته بهزیستی در مازندران اجرا می شود

  • کد خبر: 217640
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1398 - 13:23

استناد نیوز، - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۶۳ پروژه مختلف عمرانی و اجتماعی همزمان با هفته بهزیستی در استان اجرا می شود.

به گزارش استناد نیوز،  سعید آرام صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بهزیستی با اشاره به اینکه ۲۶۳ پروژه مختلف در سطح استان افتتاح می‌شود گفت: افتتاح مسکن ویژه مددجویان که براثر سیل اخیر تخریب شد، از جمله برنامه‌ها است.

وی افزود: ۲۶۳ مسکن مددجویان بهزیستی براثر سیل دچار آسیب شدند که تعمیرات این واحدها به پایان رسید و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی تحویل ۱۵۵ واحد مسکونی به متقاضیان تحت پوشش را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: ۲۵ واحد مسکونی مربوط به خانوارهای بیش از دو معلول است و ۱۳۰ واحد نیز مربوط به سایر مددجویان است.

آرام بهره برداری از ۸۰ واحد اشتغالزایی را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی بیان کرد و گفت: کلینیک مددکاری، مهدکودک‌ها و پایگاه خدمات اجتماعی از دیگر طرح‌ها است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به شناسایی بیش از ۳۳ منطقه آسیب پذیر در استان عنوان کرد: استقرار پایگاه خدمات اجتماعی برای خدمات حمایتی و پیشگیری از آسیب‌ها از جمله برنامه‌ها است.

وی گفت: در هفته بهزیستی سه مرکز خدمات اجتماعی در استان راه اندازی می‌شود که با افتتاح آن شمار مراکز به ۲۱ مرکز خواهد رسید.

آرام افتتاح مراکز توانبخشی و خانه موقت را از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی برای ارائه خدمت به هم استانی‌ها بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران درباره خدمات دهی به مددجویان سیل زده در استان اظهار داشت: بیش از چهار هزار بسته سبد کالایی به ارزش ریالی بیش از ۳۵ میلیارد ریال و بیش از ۳۰۰ بسته لباس گرم، شیرخشک و مواد غذایی بین مددجویان سیل زده توزیع شده است.

وی گفت: ارائه کمک معیشتی به میزبان ۱۵۰ میلیون تومان بین مددجویان سیل زده از دیگر اقدامات بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار