\

قدمی آرام برای مازندران پاک

  • کد خبر: 217643
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1398 - 14:46

استناد نیوز، مدیر کل خوش فکر و پرتلاش بهزیستی مازندران به خدمتگزاری جامعه هدف خود اکتفا نکرد و مازندران پاک نیز از دغدغه های این مدیرکل است.

به گزارش استناد نیوز، پویش « مازندران پاک» طرحی یک‌ساله با هدف زباله زدایی از اماکن عمومی استان و حفظ و حراست از محیط زیست است که از سوی استاندار مازندران با تاکید بر فرهنگ سازی نه به زباله و ایجاد فرهنگ درختکاری در استان شکل گرفته است. اینبار پویش مازندران پاک از سوی مسئولین بهزیستی استان اجرایی شد.
بی شک مازندران پاک اگر برای دکتر آرام فراتر از جامعه هدفش نباشد مطمئناً کمتر هم نیست. این مدیر ساعی بهزیستی در پایان نشست خبری با اصحاب رسانه،  به یکی از اولویت های هفته بهزیستی اشاره کرد که همان پویش مازندران پاک است، و از همه اصحاب رسانه حاضر در جلسه دعوت به این پویش کرد و به همراه معاونین خود برای زباله زدایی به پل تجن رفتند . این مدیرکل با توجه به مشکلات مختلف جامعه هدفش، پیام رسان مهم ترین اولویت ها برای هر مازندرانی، « مازندران پاک » است. وی با ایجاد فضای صمیمی و شاد و مسرت بخش باعث رضایت و خرسندی اهالی رسانه، یادآور این موضوع شد که همزمان با اجرای این پویش میتوان یک روز شاد و مفرحی داشت.

 

#مازندران پاک#بهزیستی در مازندران پاک#مدیر توانمند#مدیر رسانه ای



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار