آموزش های مهارتی بهترین راه برون رفت از معضل بیکاری و رسیدن به رونق تولید است\

آموزش های مهارتی بهترین راه برون رفت از معضل بیکاری و رسیدن به رونق تولید است

  • کد خبر: 217644
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1398 - 15:18

استناد نیوز، سومین جلسه هیات نظارت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مازندران با حضور تمامی اعضاء و دو مهمان ویژه علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نصراله دریابیگی دبیر خانه کاروکارگر استان در دفتر سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تشکیل شد.

به گزارش استناد نیوز، درویشی مدیرکل این دستگاه به مهمان ویژه این جلسه، یوسف نژاد عضو هیات رییسه و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مدتی در بدنه سازمان آمورش فنی و حرفه ای حضور داشتید و در سنوات قبل به عنوان معاون پژوهشی بودید و شما را آشنای کامل به سازمان آموزش فنی و حرفه ای می دانیم، نهضت و انقلاب بزرگی را در حوزه مهارت پایه ریزی نمودید. هم از حیث ارتباط با دیگر دستگاه ها و هم ارتباط خیلی خوب با مجلس شورای اسلامی، و سبقه ی عالمانه و دکترین شما در مسایل آموزش فنی و حرفه ای کمک شایانی را به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام داد که هنوز آثار آن خدمت در میان ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور به یادگار مانده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اظهار داشت: با توجه به علاقمندی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به حضور در این اداره کل و به خصوص علاقه به بخش خصوصی؛ خواستار حضور در جلسه هیات نظارت استان شدند تا موضوع ها و مشکلات آموزشگاه های آزاد ساری، استان و کشور را به طریقی قانونمند در مجلس شورای اسلامی حل نموده که امید است به نتایج مثبتی برسیم.

وی افزود: این نماینده مجلس با این سابقه خود واقفند که آموزش های مهارتی بهترین راه برون رفت از معضل بیکاری و رسیدن به رونق تولید است و هر فردی مهارت و حرفه ای را در مراکز ثابت دولتی و یا آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فرا گیرد، مسلماً بیکار نخواهد بود.

درویشی در پایان بیان داشت: سومین جلسه هیات نظارت استان با حضور مهمانان ویژه و روسای انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد شهرستان ساری و استان تشکیل شده و افرادی برای افزایش رشته های جدید مورد نیاز در آموزشگاه خود و یا برای افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مراجعه نمودند که بررسی لازم انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار