شوخی های لاریجانی با نمایندگان از حواشی امروز مجلس بود\
  • صحن علنی مجلس

شوخی های لاریجانی با نمایندگان از حواشی امروز مجلس بود

  • کد خبر: 21770
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1395 - 19:41

حواشی صحن علنی مجلس امروز در نوبت صبح و بعد از ظهر بیستر مربوط به شوخی های رئیس مجلس با برخی نمایندگان می شد که جالب توجه است

به گزارش استناد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجلس امروز در دو نوبت بررسی لایحه برنامه ششم را در دستور کار خود داشت در نوبت صبح بررسی لایحه برنامه ششم حواشی مجلس از آنجا شروع شد که نماینده رشت که از شرکت نکردن بسیاری از نمایندگان در زمان رأی گیری مجلس انتقاد داشت، خطاب به لاریجانی گفت: در رأی گیری قبلی تنها 114 نفر از نمایندگان شرکت کردند.

لاریجانی هم که گوشش همواره به این تذکرات آشنا بود در پاسخ گفت: خوب چکار کنیم...! شما با صدای بلند بفرمایید شاید به حرف شما گوش کنند، مخصوصا اینکه روز گذشته روز رشت بوده و شاید حرف شما نافذتر از بنده باشد که در ادامه جمعی از نمایندگان به شوخی لاریجانی نیشخند زدند.

 

در ادامه اما حواشی صحن مجددا به دور لاریجانی حلقه زد و وی که در جریان بررسی یکی از مواد لایحه برنامه ششم جمعی از نمایندگان را کنار صندلی خود می‌دید به یک آن سرشوخی را باز کرد و خطاب به نماینده دولت که با برخی از نمایندگان بر سر ماده مورد بررسی مباحثه داشت گفت: اختلافات علما نعمت است (خنده)

 

در ادامه حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل که پیشنهاد حذف یکی از بندهای ماده 75 لایحه برنامه ششم را داشت به قدری بیشتر از زمان خود صحبت کرد که واکنش نمایندگان را همراه داشت و این درحالی بود که لاریجانی متوجه زمان نبود و مشغول صحبت با نمایندگانی بود که به دورش جمع شده بودند. در ادامه وقتی لاریجانی از سر و صدای نمایندگان متوجه موضوع شد گفت: آقای دهمرده ما متوجه پیشنهاد حذف شما شدیم. اما وی به صحبت های خود ادامه داد و در انتهای صحبت های خود به خاطرات گاندی و بزش در سفرش به انگلستان هم اشاراتی داشت. تا اینکه لاریجانی که جوش آورده بود دو دستش را به مانند اقامه نماز بالا برد و به طنز خطاب به ده مرده گفت: به حضرت عباس متوجه پیشنهادحذف شما شدیم (خنده) که این مسئله در ادامه باعث خنده حضار در مجلس شد تا بدین وسیله  از حواشی صحن علنی مجلس رفته رفته کاسته شود.

 

اما حواشی نوبت بعدازظهر مجلس از جایی شروع شد که یک نماینده تریبون مجلس را با تلفنش اشتباه گرفت.

هادی قوامی که در جریان مذاکرات صحن قصد ارائه تذکر داشت، پس از روشن شدن تریبونش به یک آن گفت : الو الو ..الو الو ...!

درهمین حین بسیاری از نمایندگان متعجب به این ور آن ور نگاه می کردند که لاریجانی تلفن را برداشت و با تعجب به وی گفت: الو!؟

لاریجانی که در ادامه چشمانش گرد شده بود و نمی‌دانست چه بگوید یا بخندد در ادامه به قوامی گفت "معلومه شما خیلی خسته شدیدا"

اما این پایان حواشی نبود و در ادامه لاریجانی با یکی از کاندیدای ریاست جمهوری 96 شوخی کرد.

فیلسوف بهارستان که در جریان مذاکرات صحن قصد رای گیری ماده واحده‌ای را داشت متوجه فریادهای دو دو ی مهدی زاهدی در وسط صحن شد که در ادامه به طنز به وی گفت: دو دو نکنید ...بروید رایتان را بدهید الحمدالله که شما کاندیدا شده اید.

لاریجانی که می‌خندید در ادامه گفت: چکار کنم الحمدالله که کثیرن.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان روز گذشته از کاندیداتوری خود در ریاست جمهوری 96 خبر داد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار