تأکیدمدیرعامل بانک کشاورزی بر تعامل هرچه بیشتر با فعالان بخش کشاورزی\

تأکیدمدیرعامل بانک کشاورزی بر تعامل هرچه بیشتر با فعالان بخش کشاورزی

  • کد خبر: 217751
  • چاپ
  • انتشار: 24 تیر 1398 - 13:10

استنادنیوز؛ روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی وارد این استان شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی ،خدارحمی در آغاز این سفر با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب، در شعبه 15 خرداد شهر بجنورد حضور یافت و با کارکنان و مشتریان حاضر در این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش،خدارحمی درجمع کارکنان شعبه با ابراز رضایت از وضعیت ظاهری و عملکرد شعبه از زحمات همکاران قدردانی کرد و در پاسخ به پیشنهاد رییس شعبه ۱۵خرداد بجنورد، مبنی بر بازنگری در دستورالعمل شعب شهری بر توزیع متوازن تسهیلات بخش کشاورزی تآکید کرد.

وی با تاکید بر محدودیت ها و الزامات بانک کشاورزی در تامین منابع مالی بخش کشاورزی ، خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر شعب شهری با فعالان بخش کشاورزی از طریق ایجاد فرصت برابر با شعب اصلی شد.

 خدارحمی در پاسخ به پیشنهاد دیگر رییس شعبه ۱۵خرداد بجنورد مبنی بر  ایجاد امکان بسترسازی لازم برای خلق خدمت مطابق با نیاز مشتریان و ملاحظات بومی و جغرافیایی  با هدف پویایی و انعطاف سازمانی در بانک و استفاده از خلاقیت همکاران در چارچوب مدل استاندارد، ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات سازنده و پویا گفت: این مدل نیازمند بررسی دقیق  در کمیته تحقیق و توسعه است تا بارعایت الگوهای استاندارد و حفظ برند بانک  برای شکوفایی و درآمدزایی شعب موثر باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار