فرمانداران طرح‌های امنیتی را در حوزه انتخاباتی خود ارائه دهند\

فرمانداران طرح‌های امنیتی را در حوزه انتخاباتی خود ارائه دهند

  • کد خبر: 217760
  • چاپ
  • انتشار: 24 تیر 1398 - 15:11

استنادنیوز؛ معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: مقرر شده است که فرمانداران طرح‌های امنیتی را در حوزه انتخاباتی خود ارائه داده و طرح‌ها با قابلیت اجرایی، مصوبه شورای تأمین را دریافت کنند.

حمیدرضا گودرزی در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات با اشاره به اهمیت امنیت انتخابات اظهار داشت: با توجه به فعالیت معاون امنیتی و انتظامی در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران، هم طراز با ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز در این سه استان تشکیل می‌شود. علاوه بر حضور فعال فرمانداران در ستاد انتخابات، مقرر شده معاونان انتظامی، سیاسی و اجتماعی نیز در جلسات ستاد امنیت انتخابات حضور پیدا کنند و برخی موضوعات مهم با حضور فرماندار در ستاد تأمین استان مطرح می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اهمیت ستاد امنیت انتخابات برای استان تهران افزود: مقرر شده که فرمانداران طرح‌های امنیتی را در حوزه انتخاباتی خود ارائه داده و طرح‌ها با قابلیت اجرایی، مصوبه شورای تأمین را دریافت کنند. زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا به دستور مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و استاندار باید فراهم شود بر این اساس در حوزه امنیتی اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت انتخابات را خدشه‌دار کند.

وی تصریح کرد: در همه شهرستان‌ها تعداد شعبات باید مشخص شوند و نیروی انتظامی امنیت صندوق‌های رأی را به عهده بگیرد و در صورت نیاز نیز می‌توانند از سایر نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه استفاده کنند و در صورت آموزش مناسب منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران همچنین گفت: چالش‌ها، فرصت‌ها و موضوعات مختلف مربوط به انتخابات در این جلسه احصا می‌شود و اگر نیاز است از امروز اقدامات در دستور کار قرار بگیرد تا مردم مشارکتی فعال در انتخابات داشته باشند

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان شمارش آرا نیز زمینه‌های مناسب فراهم می‌شود و اگر نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد از امروز اقدامات لازم انجام شود تا شمارش آرا نیز با آرامش انجام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار