مدیرکل جدید راه آهن شمال کشور منصوب شد\

مدیرکل جدید راه آهن شمال کشور منصوب شد

  • کد خبر: 217768
  • چاپ
  • انتشار: 24 تیر 1398 - 16:24

استناد نیوز،  مدیرعامل شرکت راه آهن ایران ،خدایار طالبی را که پیش از این معاونت راه آهن شمال کشور را برعهده داشت، به عنوان مدیرکل جدید شبکه ریلی شمال کشور منصوب کرد.

به گزارش استناد نیوز، پیش از این یوسف گرانپاشا که از او به عنوان نخستین مدیرکل بومی راه آهن شمال نیز یاد می‌شود حدود ۶ سال این سمت را در استان مازندران بر عهده داشت.
گران پاشا با حکم مدیرعامل راه آهن ایران به عنوان مدیرکل خدمات ساختمانی و ایستگاهی راه آهن ایران انتخاب شد.
رئیس روابط عمومی راه آهن شمال هم اعلام کرد که آئین تودیع و معارفه مدیران جدید و قبلی راه آهن شمال طبق برنامه اعلام شده پنجشنبه هفته جاری در ساری برگزار می‌شود.
در حالی پس از شش سال مدیرکل راه آهن شمال کشور دچار تغییر و تحول شد که این شبکه ریلی در سال جاری با وقوع سیل روزهای پرالتهابی را به دلیل رانش پشت سر گذاشت که گفته می‌شود حداقل در نیم قرن اخیر بی سابقه بود و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال براثر سیل و رانش به این شبکه خسارت وارد شد..
راه آهن شمال از گرمسار تا گرگان را شامل می‌شود که تا دو سال قبل تحت یک مدیریت اداره می‌شد، ولی با اتصال راه آهن اینچه برون در استان گلستان به ترکمنستان اداره کل راه آهن گلستان نیز در زیرمجموعه راه آهن شمال اضافه شد.
بر اساس آمار روزانه به طور میانگین ۵ هزار مسافر از راه آهن شمال جابه جا می‌شوند که بیشترین جابه جایی مسافر مربوط به تعطیلات نوروزی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار