حسن نژاد: توسعه متوازن و سازگار با محیط زیست باید نهادینه شود / از طبیعت مازندران باید هنرمندانه استفاده کنیم\

حسن نژاد: توسعه متوازن و سازگار با محیط زیست باید نهادینه شود / از طبیعت مازندران باید هنرمندانه استفاده کنیم

  • کد خبر: 217876
  • چاپ
  • انتشار: 27 تیر 1398 - 10:10

استناد نیوز، حسین حسن نژاد در آئین گرامیداشت روز محیط بان با اشاره به این که از طبیعت مازندران باید هنرمندانه استفاده کنیم، افزود: اجرای طرح های مختلف و توسعه باید متوازن و توام با صیانت از محیط زیست صورت گیرد. ‎


 به گزارش استناد نیوز، حسین حسن نژاد در آئین گرامیداشت روز محیط بان در ساری که با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور برگزار شد، افزود: خاک زرخیز کشاورزی و لطافت آب و هوای مازندران وابسته به وجود جنگل بی مانند و دریای خزر است و باید هنرمندانه از آن استفاده درست کنیم.

وی از کاهش محسوس وسعت جنگل و مرتع، تجاوز به عرصه های ساحلی و تغییر کاربری زمین های کشاورزی به عنوان مهم ترین تهدیدهای زیست محطی مازندران یاد کرد و گفت: اجرای طرح های مختلف و توسعه باید متوازن و توام با صیانت از محیط زیست صورت گیرد.

حسن نژاد گسترش حاشیه نشینی را از دیگر عوامل تخریب محیط زیست مازندران و زندگی مردم استان برشمرد و افزود: وضعیت تولید و رها سازی زباله ها، و پسماند و فاضلاب در این نقاط نامطلوب است.

معاون استاندار مازندران گفت: بی توجهی به زوایای زیست محیطی، اوضاع نامناسبی را در همه حوزه های استان به وجود آورد و بریا حفاظت از زندگی شهروندی در مازندران باید از محیط زیست و زیست بوم استان پاسداری نمود.

وی از تشکل های زیست محیطی خواست تا با ورود به صحنه، حساسیت نسبت به شکنندگی مقولات محیط زیستی استان را در افکار عمومی نهادینه کنند.

در این مراسم از ۱۳ محیط‌ بان نمونه مازندران تجلیل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار