محیط زیست شاهرگ حیات طبیعی بشریت\

محیط زیست شاهرگ حیات طبیعی بشریت

  • کد خبر: 217884
  • چاپ
  • انتشار: 27 تیر 1398 - 11:00

استناد نیوز- دادستان ساری خواستار تلاش برای پرهیز از شکار بی رویه و غیرقانونی پرندگان مهاجر در استان شد و گفت: مازندران را به محل و قطب پرنده نگری تبدیل کنیم.

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، یونس حسینی عالمی عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از محیطبانان نمونه با بیان اینکه خودم را جزو حافظان و محیطبانان محیط زیست استان می دانم، حفاظت و صیانت از محیط زیست را وظیفه شرعی و قانونی و احیای آن را امری ضروری دانست.

وی محیط زیست را شاهرگ حیات طبیعی بشریت عنوان کرد و افزود: همه انسان ها در احیا ونگهداری محیط زیست وظیفه دارند و باید در عرصه و میدان باشند تا این طبیعت به آیندگان منتقل شود.

وی افزود: نباید در حفظ محیط زیست و انتقال آن به آیندگان شرمنده باشیم و از تلاش های محیطبانان و حافظان طبیعت تقدیر می کنم.

دادستان ساری اظهار امیدواری کرد تا با همکاری محیطبانان، مسئولان اجرایی، انتظامی و قضایی بتوانیم فعالیت های به موقع و بجا برای حفظ محیط زیست داشته باشیم.

وی خواهان تلاش برای حفظ پرندگان مهاجر در استان شد و گفت: اجازه شکار بی رویه و غیرقابل دفاع را ندهیم تا مازندران به محل پرنده نگری پرندگان مهاجر به عنوان سرمایه ملی تبدیل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار