همایش خادمین راهیان نور استان مازندران در سالن غدیر ساری\

همایش خادمین راهیان نور استان مازندران در سالن غدیر ساری

  • کد خبر: 217899
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1398 - 00:28

استناد نیوز، گردهمایی و همایش خادمین راهیان نور استان مازندران همراه با معرفی شهید شاخص سازمان اردویی و راهیان نور با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و سرهنگ پاسدار مجیدی ” مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا ” در ساری برگزار شد

به گزارش استناد نیوز به نقل از فارس، مراسم گردهمایی خادمین راهیان نور استان مازندران بر اساس اطلاع رسانی انجام شده در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون اجرایی ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران در این مراسم اظهار کرد: دشمن تلاش کرد که انقلاب را منحرف کند، ولی شهدای بزرگوار ما سینه سپهر کردند و خون آنها انقلاب را به حفظ کرد.

وی با اعلام اینکه دشمن با تمام وجود در برابر ایران اسلامی قرار گرفت، افزود: جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی را در بسیاری از مواقع با همدیگر علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کرد، جوانان ما در جنگ تحمیلی سنگ تمام گذاشتند در جنگ فرهنگی از ظرفیت راهیان نور استفاده کردیم و نتایج خوبی دریافت شده و باید این روند را به خوبی ادامه دهیم.

مجیدی اضافه کرد: مردم استان مازندران با حضور به موقع در کنار انقلاب اسلامی باعث عزت، افتخار و آبروی نظام اسلامی شدند تا جائیکه رهبر انقلاب اسلامی ایران از رشادت مردم استان به نیکی یاد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در جنگ فرهنگی باید تلاش همه جانبه انجام شود، افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله فرهنگی با دشمنان انسلامی است، فعالیت ستاد راهیان نور بسیاری از نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده است.

در ادامه حجت‌الاسلام ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه با اعلام اینکه راهیان نور یک فناوری در حوزه فرهنگ سازی دفاع مقدس است، اظهار کرد: خدمات راهیان نور در حوزه‌های مختلف در حال گسترش است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار گروه جهادی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند، این اقدام ظرفیت بسیار خوبی است و باید گسترش یابد.

ماندگاری یادآور شد: روحیه خدمت راهیان نور باید حتی در سطح زندگی افراد تسریع پیدا کند، کشور در حال حاضر نیاز به روحیه جهادی و خدمت دارد، باید تلاش کنیم که فرهنگ جهادی را همگانی کنیم.

مشارکت جوانان و نوجوان در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور نشان دهنده اثر گذاری این فرهنگ در سطح کشور و استان مازندران است.

در این مراسم از سوی سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  مازندران و حجت الاسلام ماندگاری از خانواده شهید “سید جعفر مظفری” به عنوان شهید شاخص راهیان نور مازندران در گردهمایی سالیانه خادمین شهدا تجلیل شد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار