ییلاقی : از طرح های جوانان حمایت حداکثری خواهیم کرد\

ییلاقی : از طرح های جوانان حمایت حداکثری خواهیم کرد

  • کد خبر: 217903
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1398 - 00:40

استناد نیوز، محمدرضا ییلاقی اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل، در نخستین سفر کاری خود به شهرستان ها، به آمل و بابلسر رفت و ضمن دیدار با مسئولان، در جمع جوانان و سمن های این دو شهرستان حضور یافت


به گزارش استناد نیوز، محمد رضا ییلاقی اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، شهرستان آمل را بعنوان نخستین مقصد بازدیدهای خود در از زمان آغاز قبول مسئولیت در این معاونت انتخاب کرد.

وی در ابتدای این سفر یکروزه ابتدا با همراهی دکتر پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به دیدار سید جعفر رسولی فرماندار آمل رفت و با نماینده عالی دولت در این شهرستان بزرگ درباره مسائل مربوط به جوانان به گفتگو نشست.

سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در این دیدار گفت : نباید کار دستگاه ورزش و جوانان را فقط در حوزه ورزش دانست و معتقدم مسائل جوانان نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی خدمات دکتر پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد؛ آمادگی کامل داریم که مسائل و مشکلات جوانان را در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به خوبی پیگیری نمائیم وامیدواریم با حضور جوانی چون آقای ییلاقی اشرفی در معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل، طرح موضوعات مربوط به جوانان رونق بیشتری بگیرد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی نیز در این دیدار گفت : شهرستان آمل را بعنوان نخستین مقصد از زمان آغاز مسئولیتم در این معاونت انتخاب کردم به دلیل اینکه معتقدم این شهرستان ظرفیت های خوبی برای شناساندن جوانان مستعد دارد و امیدوارم در آینده با برنامه ریزی هایی که صورت خواهد پذیرفت شاهد رشد و پویایی همه جوانان استان مازندران باشیم.

وی با اشاره به تعداد سمن های ثبت شده در شهرستان آمل گفت : توقع ما اینست که مسیر هدایت جوانان برای تشکیل سمن در شهرستان آمل تسهیل شود که این امر می تواند عامل مهمی برای مشارکت های اجتماعی جوانان باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت : آمادگی داریم یک برنامه خوب استانی در خصوص جوانان را به میزبانی شهرستان آمل برگزار نمائیم و در مسیر حمایت از طرح های جوانان نیز همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

دکتر پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل نیز در این دیدار شرحی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه جوانان شهرستان آمل را ارائه کرد و گفت : با تلاشی که در حوزه جوانان صورت می گیرد به نظر می رسد تا پایان سال نتایج تحقق برنامه ها در این زمینه را شاهد خواهیم بود .

دیدار با بانوان نخبه جوان آمل در دفتر نماینده این شهرستان

ییلاقی اشرفی پس از دیدار با فرماندار آمل، در دفتر دکتر یوسفیان ملا نماینده محترم مردم این شهرستان و در جمع بانوان نخبه جوان و اعضای خانه جوانان آمل حضور یافت گفت : دکتر یوسفیان ملا یکی از ظرفیت های خوب استان مازندران محسوب می شوند که همواره در کنار ورزشکاران و جوانان شهرستان آمل بوده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان افزود؛ حامل سلام و پیام گرم آقای حسین زادگان مدیرکل محترم برای جوانان شهرستان آمل هستم و اعتقاد راسخ ایشان نیز حمایت از جوانان است و این وظیفه همه مسئولان است که این قشر تاثیرگذار را باور داشته باشند و برای حل مشکلات شان تلاش کنند.

ییلاقی در جمع بانوان نخبه جوان آملی بیان داشت؛ مشکلاتی در بحث اوقات فراغت بانوان ازجمله زیرساخت های مختلف و فضاهای ورزشی وجود دارد که امیدواریم با تدابیر صورت گرفته شاهد این قبیل مشکلات در جامعه نباشیم.

دکتر یوسفیان ملا نماینده آمل نیز در جمع دختران نخبه این شهرستان با تشکر از حبیب حسین زادگان مدیرکل و محمدرضا ییلاقی سرپرست معاونت جوانان گفت : امروز مسئله کشور مسئله جوانان است و باید در این مسیر برنامه ها عملیاتی شود.

وی با اشاره به مسافرت های جوانان به مناطق دیگر برای برخورداری از امکانات و تفریحات سالم بیان داشت : شایسته جوانان ماست که امکانات مورد نیاز را در داخل شهرستان و استان محیا کنیم تا به حفظ هویت خود کمک کنیم.

دکتر یوسفیان ملا تاکید کرد؛ قانون اساسی مسئولان را پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مشروع جوانان ازجمله مسکن، ورزش، درمان و... می داند و باید در این مسیر حداقل هایی مانند حضور بانوان در ورزشگاه ها و فضای ورزشی را تسهیل کنیم .

در پایان این دیدار از آرزو لونجی،ستاره خاکپور،شکیلا فلاح و محدثه ناییجی دختران کاراته کا آملی در حاشیه دیدار جمعی از جوانان و اعضای شورای جوانان خانه جوانان آمل تقدیر شد.

لازم به ذکر است؛ دکتر ییلاقی پس از حضور در آمل، به شهرستان بابلسر رفت و ضمن بازدید از دستاوردهای سمن های جوانان و گفتگو با مدیران برخی از سمن های این شهرستان در محل رقابت های کشتی پیشکسوتان استان مازندران که به میزبانی بابلسر برگزار می شود حضور یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار