دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با رئیس کل دادگستری مازندران\

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با رئیس کل دادگستری مازندران

  • کد خبر: 217955
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1398 - 13:01

استنادنیوز؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری مازندران، با حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در این دیدار با بیان اینکه  حدود 58 درصد مردم مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، افزود: قطعاً عدم ارائه خدمات به هنگام و مطلوب، حدود دو میلیون نفر از مردم استان را با چالش و مشکل مواجه خواهد کرد که توجه به این مساله باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

این مقام قضایی ادامه داد: ان شاء الله تلاش خواهیم کرد تا در بخش های مختلف با کمک به تامین اجتماعی در مسیر خدمات رسانی بهتر به مردم گام برداریم تا بیمه تامین اجتماعی با برنامه ریزی مناسب در ارائه خدمت بیش از گذشته بدرخشد و همه افراد تحت پوشش این بیمه تکریم شده و مورد احترام قرار گیرند.


حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد بالایی از بیمه شدگان تامین اجتماعی را اقشارمحروم ومولد جامعه  تشکیل می دهند، خدمت به آنها در بخش بیمه ای و درمانی همچنین تکریم و بزرگداشت بیمه شدگان، باید مورد توجه قرار گیرد تا رسالت سازمان تامین اجتماعی محقق شود.

وی با بیان اینکه کار در سازمان تامین اجتماعی اگر برای رضایت خداوند متعال باشد، جنبه عبادت پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: دادگستری مازندران برای حل مشکلات سازمان تامین اجتماعی از این سازمان حمایت می کند و پشتیبان این مجموعه خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران نیز گزارشی از وضعیت سازمان تامین اجتماعی مازندران ارائه داد.

سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی مازندران دراین دیدار ضمن عرض تشکراز همکاریها وتعملات خوب دستگاه قضایی استان با سازمان تامین اجتماعی اظهارداشت :

 درسالهای اخیر و دردولت تدبیروامید اقدامات وتحولات بزرگی درتسهیل خدمت رسانی درحوزه دولت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی روی داده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار