بخشی از مطالبات کشاورزان مازندرانی پرداخت شد\

بخشی از مطالبات کشاورزان مازندرانی پرداخت شد

  • کد خبر: 217957
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1398 - 13:12

استنادنیوز؛ با پیگیریهای بعمل آمده بخشی دیگر از مطالبات کشاورزان مازندران بابت تحویل گندم و کلزا به مراکز خرید تضمینی شرکت غله پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون 589 میلیارد و 165 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران و 733 میلیارد و 465 میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد تا کشاورزانی که گندم مازاد بر نیاز خود را تا 18 تیر و کلزای خود را تا 11 تیرماه تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله دادند وجه خود را دریافت نمایند.

از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا تاکنون بیش از 37 هزار و 256 تن گندم به ارزش 649 میلیارد و 451 میلیون ریال و 23 هزار و 342 تن کلزا به ارزش 759 میلیارد و 350 میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله گردید که با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفتند.

سید محمد جعفری اظهار امیدواری کرد : با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر کشاورزان گندم و کلزاکار مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: خرید تنها از کشاورزانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

جعفری با تاکید بر اینکه در سالجاری خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد گفت: کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم و کلزای خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار