مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم\

مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم

  • کد خبر: 217969
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1398 - 18:55

استناد نیوز، احمد حسین زادگان با اشاره به این که گردشگری و کشاورزی، راهبرد اساسی تغییر و اعتلای زندگی مردم مازندران است، گفت: توسعه استان فقط بدست مازندرانی ها صورت خواهد گرفت و بخش عمده امور مرتبط با توسعه و سرمایه گذاری باید از سوی دستگاه های اجرایی متولی انجام شود. ‎

به گزارش استناد نیوز، استاندار مازندران در جلسه بررسی راهکارهای اجرایی مصوبه هیات وزیران در خصوص شناسایی و تصویب اماکن عمومی اراضی ملی و دولتی مستعد احداث دهکده ها یا شهرک های گردشگری در کشور برای بررسی و شناسایی این اماکن در مازندران تاکید کرد: مکان های پیشنهادی دستگاه ها در این راستا ( دو برابر ظرفیت تعیین شده ) طی چند روز به معاونت عمرانی استانداری جهت برنامه ریزی برای اولویت بندی مناطق مستعد توسعه شهرک های گردشگری در مازندران اعلام شود.

استاندار، خاطرنشان کرد: عرصه هایی که تاکنون در اختیار افراد قرار گرفته اند لیکن عملا اقدام موثری در زمان موعود در آن مکان ها صورت نگرفته، خلع ید و به افراد دارای اهلیت سرمایه گذاری سپرده شود.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که گردشگری و کشاورزی، راهبرد اساسی تغییر و اعتلای زندگی مردم مازندران است، گفت: توسعه استان فقط بدست مازندرانی ها صورت خواهد گرفت و مدیران و دستگاه های دولتی بهیچ وجه نباید مانع پیشرفت و توسعه مازندران باشند.

حسین زادگان با اشاره به این که در سایه مدیریت صحیح و متعهدانه می توان زمان اجرای طرح های توسعه ای استان را کاهش داد، اظهار داشت: در دوره مدیریت هر مدیر؛ باید اقدامات توسعه ای و محرک توسعه اتفاق بیفتد.

وی با بیان این که مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم، عنوان کرد: وقتی همه بر روی این مهم که گردشگری و کشاورزی باید در مازندران توسعه یابد اتفاق نظر داریم، باید موانع پیش روی توسعه آن ها را رفع کنیم.

استاندار مازندران گفت: بخش عمده امور مرتبط با توسعه و سرمایه گذاری باید از سوی دستگاه های اجرایی متولی انجام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار