ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قبل از آغاز لیگ برتر تکمیل می شود\

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قبل از آغاز لیگ برتر تکمیل می شود

  • کد خبر: 218009
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1398 - 16:48

استناد نیوز، با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، عملیات نصب صندلی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد و ایرادات دیگر نیز تا قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر برطرف خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، در روزهایی که برخی ها از هیچ فرصتی برای تخریب و زیر سئوال بردن تلاش های شبانه روزی مسئولان ورزش و جوانان دریغ نمی کنند، سربازان بی ادعای جبهه فرهنگ و ورزش در سکوت و بدون هیاهو و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و تقویت امید در دل مردم در پی رفع مشکلات و ایرادات مورد نظر سازمان لیگ هستند.

حضور هر روزه مسئولان و معاونین دستگاه ورزش در استادیوم شهید وطنی و پیگیری های شبانه روزی مدیرکل ورزش و جوانان در حالیکه در سفر معنوی حج بسر می برد برای سرعت دادن در اجرای مراحل پایانی تکمیل این ورزشگاه، نشان می دهد که وقتی هدف رضای خدا و خوشحالی مردم باشد، نه تنها انتقادات ناجوانمردانه بلکه هیچ سد دیگری نیز نمی تواند مانع از اراده های آهنینی باشد که خواست مردم را پشتوانه خود دارند.

خوشبختانه با پیگیری های مسئولان ورزش و جوانان، از فردا نصب صندلی در سکوهای ورزشگاه شهید وطنی آغاز خواهد شد و انشالله بسرعت نواقص دیگر هم برطرف می شود تا بازهم شاهد حضور پر شور و جوشش مهربانی هواداران قائمشهری در این ورزشگاه خاطره انگیز باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار