جلسه پزشکان خانواده شهری شهرستان ساری برگزار شد\
  • با حضور عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی

جلسه پزشکان خانواده شهری شهرستان ساری برگزار شد

  • کد خبر: 218012
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1398 - 17:17

استناد نیوز، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جمع پزشکان خانواده شهری مرکز استان از عملکرد پزشک خانواده شهری در مازندران ابراز رضایت کرد و تداوم فعالیت پزشک خانواده شهری را یکی از مطالبات مردمی دانست.

به گزارش استناد نیوز، دکتر علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه خدمات پزشک خانواده شهری، غیر قابل انکار است، اظهارکرد: بیش از پانزده جلسه با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، رئيس کميسيون بهداشت و وزير بهداشت براي پزشک خانواده برگزار کردم.

 وی با بیان اینکه ازنگاه مردم، پزشک خانواده شهری بخش زیادی از مشکلات را پوشش داده است، گفت: این برنامه یکی از برنامه های دولت بوده  که بر اساس اسناد بالا دستی اجرا و امروزه نیز مطالبه مردمی شده است و نیازمند بهبود کم و کاستی ها و ارتقا برنامه پزشک خانواده هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه درحال حاضر به دلیل اجرایی شدن این طرح در دو استان یک طرح منطقه ای و محلی محسوب می شود، ادامه داد: من از پزشک خانواده شهری دفاع می کنم و می دانم اجرای آن اثرات خوب و مثبتی در جامعه دارد.

 دکتر محسن اعرابی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در سخنانی ضمن تقدیر از پزشکان خانواده ، رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی منجر به ارتقاء رضایتمندی از دولت و نظام ‌می شود  اظهار داشت: حمایت از پزشکان خانواده  بخش خصوصی در مازندران می تواند نمونه بارز و موفقی از خدمات ویژه به خانواده در کشور باشد .

دکتر برزگر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری نیز در تشریح  عملکرد پزشکان خانواده شهری گفت:از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار ویزیت رایگان در پزشک خانواده در ساری انجام شد که موجب رضایتمندی آحاد مردم می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار