اتفاقی تلخ در یک بیمارستان / بیمار روانی مبتلا به HIV به خانم رزیدنت جوان حمله ور شد\

اتفاقی تلخ در یک بیمارستان / بیمار روانی مبتلا به HIV به خانم رزیدنت جوان حمله ور شد

  • کد خبر: 21830
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1395 - 23:10

بیمار روانی مبتلا به HIV عصر امروز به رزیدنت بیمارستان روانپزشکی حمله ور شد تا به او آسیب رسانده و بیماری خود را منتقل کند

عصر امروز بیمار خانم جوان HIV مثبت بستری در بخش حاد یکی از بیمارستان های بزرگ روانپزشکی با سابقه قتل سه نفر، در هنگام ویزیت عصر رزیدنت به وی حمله کرد. این بیمار با ورود به استیشن پرستاری، اقدام به پرت کردن صندلی و شکستن مانیتور کامپیوتر کرده و با شیشه های شکسته پس از "خودزنی " به سمت رزیدنت حمله ور شد.

رزیدنت روانپزشکی مذکور به همراه سایر پرسنل به اتاق استراحت در انتهای استیشن پناه برد. در این هنگام بیمار درب شیشه ای استیشن را قفل کرده و به اتاق استراحت هجوم آورده و با فریادهای تهدید آمیز شروع به شکستن آن می کند. وقتی درب اتاق در معرض شکستن کامل قرار گرفت ، در آستانه ورود بیمار به اتاق، نگهبانان سر رسیده و اقدام به مهار بیمار نمودند.
اگر چه در صدد زیر سوال بردن تلاش های مجدانه و دلسوزانه پرسنل و مدیران بیمارستان مذکور نیستم اما به طور کلی این حادثه و ده ها حادثه مشابه آن می تواند گویای آن باشد که اگر اقدام عاجلی در زمینه تامین آرامش و امنیت بیمارستان ها نشود ممکن است پس از این با فجایع آزاردهنده تری مواجه شویم. چه بسا دفعات بعد مهاجمان در عملی کردن نیت خطرناک خود موفق شوند و جامعه، سیاه پوش سپید پوشان عرصه سلامت شود.


منبع: سلامت نیوز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار